تفاوت بین بوتاکس و پرکننده های تزریقی مثل ژل

۲۷۱ بازديد

سلام دوستان حتما راجب بوتاکس و خدماتی مثل تزریق ژل یا تزریق چربی شنیدید که همگی اهرم هایی برای شفاف سازی بیشتر پوست صورت و جواسازی اون هستند. 
در خصوص تزریق ژل شاید بیشتر آشنایی شما تزریق ژل به لب باشه که باعث افزایش حجم لب میشه اما بطور کلی به این مواردی که به پوست تزریق میشن مثل ژل، فیلر ها گفته میشه یا اینکه معادل اون رو میتونیم پر کننده پوستی صدا کنیم. 

برای برطرف سازی چین و چروک های صورت هم بوتاکس و ژل و چربی همگی برای این کار استفاده میشن اما چه تفاوتی میان اون ها وجود داره استفاده از هر کدوم در چه شرایطی مناسب تره!؟ 
موضوع اصلی این مطلب هستش که در ادامه مفصل راجبش توضیح میدم خدمتتون.

تفاوت بین بوتاکس پر کننده های پوستی

بوتاکس a یک پروتئین خالص ساخته شده توسط انسان است و از توکسین بوتولینوم A تقلید می کند ، که توسط Allergan ساخته شده است. این مسمومیت با بوتولیسم نیست و عصاره ای از آن نیست. بوتاکس d در دوزهای کوچک به عضلات خاص تزریق می شود و ضربان عصبی از مغز به قسمت حرکتی (فعالیت) آن عضله مسدود می کند.

این بدان معنی است که ماهیچه به طور موقت نمی تواند مانند قبل منقبض شود ، اما احساس در ناحیه طبیعی است. یک عضله خاص برای به دست آوردن یک اثر خاص تزریق می شود و چند میلی متر از هر طریق می تواند تفاوت بین یک نتیجه عالی و اوه اوه باشد!

از این نظر Botox ™ بسیار تخصصی است - حتماً یک انژکتور با آموزش عمیق در آناتومی صورت انسان انتخاب کنید. اثر بوتاکس دائمی نیست ، دارای جوانب مثبت و منفی است: این بدان معنی است که مشتری برای حفظ جلوه زیبایی باید مجبور به تکرار درمان باشد ، اما همچنین به این معنی است که نتیجه اوه دائمی نیست.

بوتاکس را نمی توان از یک محل عضله جابجا کرد و به محض اتصال به آن حرکت کرد - این بدان معنی است که در حالی که Botox ™ فعال است و تا زمانی که متابولیزه شود ، نتایج شما تغییر نمی کند. ماهیچه ها و با انجام فعالیت های عضلانی ، اگر تکرار نشود ، مولکول های بوتاکس block و تأثیر معکوس بلوک عصبی را تجزیه می کنیم.

مشخص شد که پس از 6 ماه پس از تزریق هیچ بوتاکس in در عضلات انسان قابل تشخیص نبود. این زمانی پیدا شد که بیوپسی عضلانی در بیماران و مراجعان زیادی انجام شد تا طول عمر دارو را ردیابی کنند.

متأسفانه این بدان معنا نیست که اثر بوتاکس ™ 6 ماه از خفاش دوام خواهد آورد - در حقیقت بیشتر افراد برای اولین بار نتیجه 3 ماهه دارند.

به طور خلاصه: Botox action عملکرد عصبی را مسدود می کند ، این حرکت عضله را متوقف می کند که به بلند کردن ابرو یا برداشتن خط های بیان ناشی از عملکرد عضلات کمک می کند.
پرکننده های تزریقی (و من از Juvederm use تولید شده توسط Allergan استفاده می کنم) ژل تزریقی است که از اسید هیالورونیک (شما لی رونیک) ساخته شده و یک جزء طبیعی بدن ماست. اسید هیالورونیک نوعی کریستال قند است که آب را در خود نگه می دارد و در هیدراتاسیون و لکه بینی بافت ها کمک می کند. ما اسید هیالورونیک را در پوست ، فضاهای مفصل ، بیشتر اجزای بدن به جز مو و استخوان پیدا می کنیم. در سن 25 سالگی 25٪ اسید هیالورونیک را در پوست خود از دست داده ایم ، در 30 سالگی 30٪ ، در سن 50 سالگی و 50٪ از دست داده ایم. در نتیجه در همین مناطق حجم خود را از دست می دهیم.

به یک بادکنک فکر کنید که به مرور زمان هوا را به آرامی از دست می دهد و باعث افتادگی هوا می شود - همین اتفاق در چهره ما رخ می دهد که اسید هیالورونیک خود را از دست می دهیم. کمی فکر کردن ، اما خوشبختانه ، ما اسیدهای هیالورونیک دست ساز را برای جایگزینی آنچه در طول زمان از دست می دهیم ، داریم.

این مولکول سازگار با بدن هنگام تزریق بسیار تحمل می شود. با استفاده از پرکننده های تزریقی ، پزشکان قادر به کاهش چشمگیر نیاز به جراحی پلاستیک / برچسب ها هستند. پرکننده ها را باید دقیقاً دقیقاً توسط پزشک آموزش دیده تزریق کرد تا جلوه ای دلپذیر به دست آورد. هزینه یک نرم افزار آسانسور ™ (ترکیب Botox ™ و Juvederm ™ برای تأثیر جلوه جراحی غیر جراحی) بخشی از هزینه عمل جراحی (صورت جراحی) ، بدون خرابی یا خطر آسیب دائمی است. تأثیرات پرکننده های تزریقی دائمی نیستند ، اما ماندگارتر از Botox هستند. به طور خلاصه: از پرکننده ها برای دوباره باد کردن نواحی از بین رفتن حجم در صورت استفاده می شود.

این دو روش به جای یکدیگر قابل استفاده نیستند: بوتاکس volume حجم از دست رفته را جایگزین نمی کند و پرکننده ها نمی توانند حرکت عضلات را متوقف کنند ، بنابراین اکثر مشتری ها به یک نتیجه آرایشی خوشایند نیاز دارند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.