چگونه صورت زیبایی داشته باشیم؟

۲۶۶ بازديد
سلام اینجا لوکس فیس مجله زیبایی، مد و تمام اطلاعاتی که مربوط به ظاهر ما میشه!

پوست شما یک نشانگر داستان برای اینکه چقدر در قسمت داخلی احساس خوبی دارید. به همین دلیل بسیار مهم است که از پوست خود مراقبت کنید و هر از گاهی از آن احمقانه استفاده کنید. اما به لطف شیوه های زندگی مضحک و پرمشغله ما ، مراقبت از پوست معمولی اغلب تمایل به گرفتن پشتی دارد. به این مشکل اضافه کنید؛ استرس مداوم ، خاک ، آلودگی ، قرار گرفتن در معرض آفتاب و عشق بی جان ما به غذاهای آشغال است و می توانید از خداحافظی پوست خوبی ببوسید! اما نگران نباشید ، خانمها! ما چیزی داریم که می خواهد لبخند بزرگی را به لب شما بیاورد و درخشش شگفت انگیزی به چهره شما بخورد. دستیابی به صادقانه ، پوست شگفت انگیز کار مشکلی نیست ، به شرط اینکه منظم ، مصمم و کوشا باشید.

این نکات زیبایی برای چهره به شما چهره ای درخشان تر و درخشان می دهد که می خواهید عاشق آن شوید. این نکات زیبایی برای چهره در تست زمان ایستاده و پیروز شده است. این اصول اساسی است که آرایشگر شما آرزو می کند شما آن را بشناسید و از آن پیروی کردید ، همچنین این نکات در توافق نامه مادربزرگ شما بر روی آن تمام شده است.

در اینجا یک راهنمای زیبایی برای همه دلپذیری های زیبایی و زیبایی در آنجا وجود دارد. ابتدا این نکات زیبایی را برای صورت امتحان کنید و فراموش نکنید که بعدا از ما تشکر کنید!

  • صورت خود را دو بار در روز بشویید
  • صورت خود را ماساژ دهید
  • مقدار زیادی آب بنوشید
  • هر روز از ضد آفتاب استفاده کنید
  • مرتبا از ماسک صورت استفاده کنید
  • به اندازه کافی خوابیدن

صورت خود را دو بار در روز بشویید


پاکسازی یا شستن صورت شما اساس یک روال زیبایی برای پوست بی عیب و نقص را تشکیل می دهد و مهم نیست که چه چیزی باعث به خطر افتادن آن می شود. شستن صورت شما به خلاص شدن از شر ناخالصی ها ، ناخالصی ها و مضراب کمک می کند و یک نکته مهم زیبایی برای صورت است. و با شستشو ، منظور ما این است که صورت خود را با یک پاک کننده ملایم مانند Ponds Pure White Anti-Pollution + Plear Face Wash پاک کنید که این شستشوی صورت با کربن فعال شده غنی شده است که به شما کمک می کند تا به طور کامل هرگونه اثری از آلودگی را از چهره خود پاک کنید. باعث می شود پوست شما کاملاً تمیز ، بی عیب و تاب باشد. استفاده از شستشوی صورت بسیار مهم است زیرا شستشوی صورت شما با آب کافی نیست و در بیشتر مواقع غیر از این ، ناخالصی ها و مواد معدنی موجود در آب می توانند به پوست شما آسیب رسانده و باعث از بین رفتن آن شوند.

صورت خود را ماساژ دهید


ماساژ صورت یک روش معمول است که بسیاری از خانم ها به عنوان بخشی از روال زیبایی خود از آن پیروی می کنند و به درستی ، به دلیل مزایای زیاد ماساژ صورت نیز وجود دارد. این یک روش طبیعی برای کاهش استرس است و تقویت روحیه شما است. این یک نکته شگفت انگیز برای زیبایی صورت است زیرا به تحریک تولید کلاژن و خون در پوست کمک می کند. به طور منظم ماساژ صورت خود را محکم می کند و عضلات صورت را بلند می کند. این یک درمان ضد پیری شگفت انگیز است و به خوبی کار می کند تا به شما جوانی ببخشد. علاوه بر این ، ماساژ صورت نیز از شرایط ملتهب پوستی مانند آکنه و روزاسه بهره می برد. دستکاری نور بر روی پوست باعث افزایش جریان خون و اکسیژن مورد نیاز برای بهبود می شود ، علاوه بر این به بیرون کشیدن سموم که اغلب عامل شکستگی هستند نیز کمک می کند.

مقدار زیادی آب بنوشید


آب مزایای پوست زیادی دارد و نوعی طبیعی و فوق العاده ایمن برای پوست بی عیب و نقص است. پوست ، مانند هر اندام دیگر بدن شما ، برای عملکرد صحیح آب نیاز به آب دارد. اگر به اندازه کافی آب نمی نوشید ، پوست خود را از هیدراتاسیون کافی محروم می کنید. این کمبود هیدراتاسیون روی پوست شما نشان داده می شود زیرا باعث خشکی ، سفت و پوسته پوستی می شود. خشکی پوست مقاومت کمتری دارد و بیشتر در معرض چین و چروک است. از آنجا که هر روز آب در مقادیر زیادی از بین می رود ، باید آن را به نوعی جایگزین کنید. آب سموم را از ارگانهای حیاتی ما بیرون می کشد و در عین حال مواد مغذی را نیز به سلول ها منتقل می کند ، که به عملکرد اعضای بدن کمک می کند تا در حد بهینه کار کنند. با توجه به پوست ، به کاهش جوش ها ، علائم و آکنه کمک می کند ، حتی روند پیری را به تاخیر می اندازد.

هر روز از ضد آفتاب استفاده کنید


اگر می خواهید پوستی سالم ، درخشان و بدون چین و چروک داشته باشید ، مهم است که هر روز و هر روز از این نوک زیبایی برای صورت استفاده کنید. اگرچه پوشیدن ضد آفتاب ممکن است مانند کارهای روزمره در زیبایی شما به نظر برسد که نتیجه فوری نشان نمی دهد ، حقیقت این است که با استفاده از ضد آفتاب امروز هر روز ، مطمئناً اطمینان حاصل می کنید که پوست شما 10 سال بعد از شما سپاسگزار است. شما هرگز نباید خانه را بدون قرار دادن کرم ضد آفتاب از خانه خارج کنید تا مطمئن شوید پوست شما حداقل آسیب آفتاب را متحمل می شود. ضد آفتاب از بروز چین و چروک ، لکه ها ، شل شدن و سرطان پوست جلوگیری می کند. SPF را با حداقل 30 PA +++ انتخاب کنید ، که به شما هیدراتاسیون اضافی و محافظت بی نظیر می دهد. Lakmé Sun Expert Fairness + UV Lotion SPF 50 PA +++ 97٪ از پرتوهای UVB مضر خورشید را مسدود کرده و به شما امکان می دهد بدون نگرانی در جهان در آفتاب بچرخید.

مرتبا از ماسک صورت استفاده کنید


اگر مجبور هستید خود را از شر ماسک صورت و مقصر بودن در برخی از نتفلیکس و لرز در طی یک آخر هفته محروم کنید ، قطعاً نشان می دهد. اگر می خواهید روشی آسان و سریع برای دستیابی به پوست سالم و نرم داشته باشید ، باید همین حالا یک ماسک صورت را به خود اختصاص دهید. فواید استفاده از ماسک صورت بسیار است و برای انواع مختلف پوست ، سنین طراحی شده و مشکلات خاصی را برای انجام سریع و هدفمند حل می کنند. اگر به دنبال آن یک نکته زیبایی برای چهره در خانه برای رسیدن به پوستی بی عیب و نقص هستید ، ماسک صورت مناسب است. استفاده از ماسک صحیح صورت به آبرسانی پوست ، از بین بردن روغن های اضافی و بهبود ظاهر منافذ شما کمک می کند. آنها همچنین یک راه عالی برای کمک به بیرون آمدن ناخالصی ها هستند.

به اندازه کافی بخوابید


اگر خسته باشید ، قطعاً قرار است روی صورت خود را نشان دهد. به همین دلیل است که به غیر از همه دلهره بودن در درمان های زیبایی برای صورت شما ، بسیار مهم است که هر شب به اندازه کافی بخوابید. از این گذشته ، خوابیدن در شب به دلایلی به خواب رفتن بعضی از زیبایی ها گفته می شود! خواب به تعادل هیدراتاسیون بدن کمک می کند و پوست شما را سالم و مرطوب می کند. بدن شما در هنگام لکه زدن جریان خون به پوست را تقویت می کند ، به این معنی که شما به درخشش سالم بیدار می شوید. کمبود خواب و چهره شما می تواند خسته کننده ، آش یا بی جان بنظر برسد. اگر می خواهید چین و چروک و خطوط ریز خود را صاف کنید ، پیشنهاد می کنیم همین حالا روی کیسه بزنید. اما فراموش نکنید که در موارد خواب بالش بخوابید و روی پشت خود بخوابید تا هنگام خواب به پوست شما آسیب نرساند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.