راه های جذاب شدن برای خانم ها

۲۱۳ بازديد

خب تو این مقاله میخوایم بریم سراغ جذابیت. 
زیبایی یک بخش از جذابیت به حساب میاد اما خب کل جذابیت یک خانم نیست. 
بیشتر جذابیتی که توی خانم ها وجود داره و همیشه هم توسط انسان های فرهیخته گفته میشه، ویژگی های ذهنی خانم های جذابه. 
نمیدونم چقدر این چیزایی که میگم رو شعار بدونید یا اینکه چقدر جدیش بگیرید اما خب واقعیه و اگر یکمی به اطرافتون نگاه کنید، میبینید که نقص در صورت و اندام اکثر خانم ها وجود داره اما اینکه آیا این نقص روی جذابیتشون تاثیر گذاشته یا نه!؟ این سوالیه که خودتون بهتر جوابش رو میدونید. 
در کل موضوع این مطلب پاسخ به این سواله که چطور دختری جذاب باشیم؟ و سعی کردیم با استفاده از چند منبع خوب، پاسخ این سوال رو بدیم. 
اگر دوست دارید مطالعه کنید.

1. واقعی باشید.


بسیاری از مردم با پوشیدن شخصیت های کاذب ، خود واقعی خود را پنهان می کنند. وقتی این کار را می کنید ، شما نه تنها مانع خود واقعی خود می شوید ، بلکه روابط کاذب نیز ایجاد می کنید.

هیچ دلیلی برای پنهان کردن خطاهای خود یا تظاهر به عدم وجود آنها وجود ندارد. ویژگیهای واقعی خود را بپذیرید ؛ هیچ کس انتظار ندارد شما کامل باشید

کسانی که به خود وفادار هستند ذاتاً جذاب تر هستند. هرگز از کوتاه آمدن خجالت نکشید. واقعی بودن به این معناست که خود را بپذیرید و در نتیجه خود را دوست داشته باشید. تنها زمانی که خودتان را دوست دارید می توانید به طور واقعی دیگران را دوست داشته باشید. و با افزایش احترام به خود ، جذابیت شما نیز افزایش می یابد - احترام به خود بهترین داروی جنسی است.

2. با هدف صحبت کنید.

چیز جذابی در مورد کسانی وجود دارد که با کلمات خود هدف دارند. فقط به خاطر پرکننده صحبت نکنید. وقتی صحبت می کنید ، با اقتدار صحبت کنید.

"بهتر است دهان خود را بسته نگه دارید و احمق به نظر برسید تا اینکه آن را باز کنید و همه شک و تردیدها را برطرف کنید." - آبراهام لینکولن

3. گوش کنید.


در دنیایی که به طور فزاینده ای نظر می شود ، مهارت گوش دادن واقعی به یک هنر از دست رفته تبدیل شده است. وقتی صحبت می کنید ، واقعاً صحبت کنید - و وقتی گوش می دهید ، واقعاً گوش دهید. قضاوت را تعلیق کنید و قلب و ذهن خود را برای گوش دادن باز کنید.
فردی که واقعاً گوش دادن را بلد است مغناطیسی است.

4. بخندید.


وقتی می خندید ، زیبایی درونی را از خود ساطع می کنید. در حالی که ممکن است زیاده روی کنید ، خندیدن تقریباً همیشه مثبت است. به علاوه ، حس شوخ طبعی جذاب است. هیچ کس دوست ندارد در اطراف یک گورخر باشد.

5. لبخند بزنید.


همراه با خندیدن ، لبخند زدن یکی از ساده ترین روش ها برای تاباندن جذابیت است. وقتی لبخند می زنید ، با همه اطرافیان خود ارتباط برقرار می کنید. آیا می دانید موفق ترین افرادی هستند که بیشترین لبخند را دارند؟ درسته.
به علاوه ، یک لبخند مسری است. لبخند شما به لبخند دیگران کمک می کند.

6. سر خود را بالا بگذارید.


چگونه راه می روید - با سر پایین؟ یک تغییر ساده در راه رفتن شما باعث می شود که در دیدگاه دیگران شگفت انگیز باشید. اعتماد به نفس تا حد زیادی پیش می رود. نگاه کنید و زیبایی جهان را مشاهده کنید ، و به نوبه خود آن را تابان خواهید کرد.

7. به چشم مردم نگاه کنید.


توانایی نگاه کردن به چشم دیگران اعتماد به نفس خاصی را نشان می دهد. همچنین امکان ارتباط بهتر با دیگران را فراهم می کند. تماس چشمی را با اطرافیان خود تمرین کنید. آنها را تصدیق کنید. نگاه کردن به چشمان آنها نشان می دهد که اهمیت می دهید.

۸- شکایت نکنید.


اگر شما مانند اکثر مردم هستید ، بسیاری از افکار و مکالمات شما شامل شکایت است. شکایت مانند یک صندلی گهواره ای است. در ابتدا احساس راحتی می کنید و احساس می کنید در حال انجام کاری هستید ، اما به جایی نمی رسید. تمام تلاش خود را بکنید تا شکایت نکنید.

به علاوه ، این یک حقیقت اساسی است که کسانی که شکایت می کنند موقعیت های بیشتری را برای شکایت جذب می کنند. در عوض ، هر لحظه را به عنوان نعمت در آغوش بگیرید. در صورت انتخاب ناله ، انتظار درخشندگی نداشته باشید.

2. عطرها فوق العاده هستند.


احتمالا قبل از اینکه شروع به مطالعه این مطلب کنید، حدس می زدید که یکی از این موراد حتما مربوط به عطر میشه! بله دقیقا؛ مگه میشه رایحه ای که افراد منتشر میشه رو نادیده کرفت.

همه میگن که عطر بزنید اما من میخوام بگم دقیقا چه عطری بزنید!

عطر ها هر کدوم یک سناریو دارند و بازگو کننده یک داستان از فردی خاص هستند.

عطر زدن اصلا اینطور نیست که شما ببینید کدوم عطر بوی خوبی داره و همونو انتخاب کنید بزنید! عطر شما باید مطابق شخصیت شما باشه و داستان شما رو بازگو کنه.

من 3 دسته ادکلن در نظر میگیرم که تو تعداد بیشمار عطر ها بتونیم، انتخاب رو متمرکز تر کنیم.

1. دختر های شلوغ و اکتیو


اگر سبک شخصیتی شما نمایان گر یک دختر پر انرژی و اکتیو است و همیشه به عنوان یک فرد خوش مسافرت و خوش تفریح شما رو میشناسند، به نظرم ادکلن های لالیک برای شما انتخاب خوبی هستند و اگر بخوام یک عطر رو به عنوان پیشنهاد نهایی خودم مطرح کنم، لالیک آمیتیس ادکلن مطابق شخصیت شماست و رایحه بسیار جذابی هم داره. اما باز هم پیشنهاد می کنم چند ادکلن از خانواده لالیک رو بو کنید و باز هم با توجه به کاراکتر خودتون یک عطر رو بخرید.

2. دختر های آروم و هنری مود


دختر های آروم و هنری مود دختر هایی هستند که اصلا دوست ندارند سوژه خوش گذرانی و تفریح برای هیچ مردی باشند.

البته که هیچ دختری این موضوع رو دوست نداره اما بعضی دختر ها از اون جایی که خودشون خیلی شلوغ و اهل خوش گذرونی هستند، زیاد این موضوع دغدغه اصلی شون نیست اما دختر های آرومی که همون اول مقاله هم وقتی به جنیفر لارنس اشاره کردم حس خوبی نداشتند، دقیقا همین افرادی هستند که تو این دسته قرار می گیرند.

ادکلن های شنل اکثرا برای همین سبک دختر ها ساخته شدند و رایحه این ادکلن ها از نظر شخص من بهترین رایحه تو بین ادکلن های زنانه دنیاست.

ادکلن شنل نامر 5 رو اولویت اول بگذارید و بعد از اون شنل چنس و بعد شنل کوکو مادمازل ادکلن های جذاب این سبک دختر ها هستند که خودتون میدونید جزئ این سبک هستید یا نه.

3. دختر های آروم و جدی


این سبک دختر ها، با دختر های دسته قبلی تا حدی فرق دارند و تقریبا میتونم بگم هیچ نگرانی درباره این ندارند که مردی برای تفریح و خوش گذرونی سمت اون ها بیاد. شما تصور کنید چه کسی به آنجلینا جولی پیشنهاد آشنایی میده که باهاش تفریح کنه!

البته من نمیدونم آنجلینا جولی دقیقا چه عطری میزنه اما تصوری که در خصوص این دسته از خانم ها دارم ( فازشون یه جوریه که منم میگم خانم :))) ) اینه که ادکلن های ورساچه انتخاب خیلی خوبی برای اون هاست.

دوستان اینجا 3 تا لینک دادم به یک فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن که محصولاتش اورجینال هستند و تا تضمین اصالت کالا این ادکلن ها رو می فروشه.

سایت ماهورا فروشگاه اینترنتی ادکلن و تم تولد که تا به حال به نظر خیلی خوب شروع به کار کردن و ایشالا که همیشه هم رو به رشد باشن اما واسه این معرفی کردم که قیمت خوبی دارن و عطر هاشون هم اورجیناله.

پیشنهاد می کنم: ادکلن ورساچه یلو دایموند رو حتما یکبار بو کنید احتمالا ازش حس خیلی خوبی بگیرید.

برند ورساچه کلا ارتباط خیلی خوبی با این مدل دختر ها داره و برای انتخاب لباس هم این برند رو در کنار شنل، توجه ویژه ای بهش داشته باشید.

(دختر هایی که تمایل به استقلال دارند. دختر هایی که خودشون کار می کنند و دوست دارند خوشون کار فرما باشند. دختر هایی که با لباس های رسمی ارتباط خیلی بیشتری نسبت به لباس های اسپرت برقرار می کنند. )

حتما عطر اورجینال بزنید.


من با تا بهترین فروشگاه های اینترنتی عطر و ادکلن تو ایران کار کردم و تقریبا ادکلن های خوب رو میشناسم و کلی هم عطر های مشابه اصل ازشون خریدم.

پس میدونم که عطر اماراتی و مشابه اصل و … چیه. ادکلن های اورجینال رایحه های چند مرحله ای دارند و ادکلن های مشابه اصل و ارزان قیمت، اصولا رایحه خطی دارند.

اینو میگم چون پخش بو و ماندگاری رو خودتون می دونید.

عطری که برای دم دست میزارید و زیاد میزنید رو کاری ندارم اما حتما یک ادکلن اورجینال با توجه به موارد بالا برای خودتون بخرید و همیشه جا های مهمی که میرید سعی کنید این بو از شما منتشر بشه.

میتونید برای دم دست هم، یک ورژن اماراتی و ارزان قیمت تر از ادکلن اورجینال خودتون بخرید تا دیگه همیشه از اون عطر استفاده نکنید.

رایحه ها، بیشتر از آهنگ ها در ذهن ماندگار هستند و تاثیر گذاری بسیار عجیبی پس از دیدار در ذهن آقایان خواهند داشت.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.