بررسی ادکلن جذاب مردانه آرمانی کد پروفومو

۲۱۰ بازديد
خب نوبتش رسیده که بریم یه مردونه حرفه ای با یه رایحه خاص پسند رو بهتون معرفی کنیم اونم ادکلن مردانه آرمانی کد پرفومو هستش که امروز با حدود قیمت 2 میلیون و 700 800 هزار تومان به فروش می رسه و جزء ادکلانیه که خوراکه زمستونه که بزنی و بری یه مهمونی با لباس های رسمی و یه شخصیت کاریزماتیک رو خط بو بندازی برای مهمانان دیگه. 

اما اینا توضیحاتیه که من از خودم میدم و اطلاعات دقیقی راجب این عطر ندارم!
واسه همین به نظرم بهتره بریم نظرات کسایی رو بخونیم که بیشتر از من عطر باز هستند و از عطر آرمانی کد پروفومو هم یه استفاده ای کردن تا حالا. 
بخونیم ببینیم بخریم یا نه؟!

بررسی رایح عطر ارمانی کد مردانه

اتفاق عجیبی با این آبمیوه افتاد... باید ماجرا را با شما دوستان به اشتراک بگذارم. من همه نظرات منفی را در پایین می بینم، اما همه ما تجربیات خود را داریم، بنابراین من می خواهم تجربیات خود را با این چیزها در اینجا به اشتراک بگذارم ... OMG
من یک شب تابستانی از این زن فوق العاده خوب تماس گرفتم و آن را برای مأموریت پوشیدم. من آن را به حداکثر رساندم و این معجون بود که آن را فوق العاده روانی کرد، این زن بطری من را گروگان می گرفت و تا زمانی که من نبودم همیشه آن را دور خود نگه می داشت. من یک بار سوار ماشینش شدم و بطری ام را دیدم و به دنبال چیزهایم می گشتم و آنجا بود که او اعتراف کرد که بوی خیلی خوبی می دهد! او این را ربود تا حضور من را نزدیک نگه دارد ... او دلایلی به من داد و من حتی نمی توانستم عصبانی شوم - تا زمانی که او خوشحال بود، من خوشحال بودم!

نظر بعدی در مورد آرمانی کد پروفومو 

رایحه این عطر فوق‌العاده است، اما تصور این که حیوانی است نادرست است، در واقع یکی از ضعیف‌ترین رایحه‌های مجموعه من است. من حاضرم بپذیرم که احتمالاً بطری بدی دریافت کرده‌ام، با این حال کد دسته‌ای آن را نشان می‌دهد. من خریدم. این رایحه از عطر دایرکت است و من نمی توانم توصیه کنم زیرا متوجه شدم رایحه آنها ضعیف تر است. بر اساس رایحه این عطر درجه یک است اما به دلیل بطری من که یک عطر پوستی است نمی توانم این رایحه را بیشتر از 5/10 بدهم.

من تعداد زیادی رایحه در این دسته دارم مانند Spicebomb Extreme، Hugo Boss The Scent Absolute (که همچنین از همان سایت خریداری شد، اما در واقع عملکرد بهتری دارد، اگرچه دوباره یک جانور نیست) و Azzaro Wanted By Night، بنابراین وقتی این بطری تمام شود من دیگر نمی توانم متأسفانه دوباره خریدم. برای این نوع DNA، من به سادگی با Wanted By Night که یک جانور واقعی است، استفاده می کنم، امیدوارم هرگز آن را دوباره فرموله نکنند.

ادکلن شیرین آرمانی کد مردانه

سراسر شیرین، میوه‌ای تازه و کمی گرد و غبار، شاید از جوز هندی، اسطوخودوس به عمق می‌افزاید، در کل احساس می‌کند بسیار تصفیه شده اما عمومی است، دانه تونکا غالب است، بافتی متراکم مخملی دارد، قطعا DNA کد اصلی را حفظ می‌کند، اما تقویت‌شده‌تر و وحشی‌تر است. شاید به خاطر چرم شیرین شده زمانی که می‌خواهید صدای بلند داشته باشید، این برای یک محیط مهمانی/کلوپی مناسب است. از نظر من، از خط کد، این یکی به یک دوم نزدیک می شود، بهترین Absolu IMO است که کمی غنی تر است.

آرمانی کد مردانه چجوریه؟


DNA مشابه با 1 میلیون EDT، به همین دلیل است که از من "لایک" دریافت می کند و نه یک "ok" ساده.
Code Profumo بوی مردانه‌تری دارد، زیرا کهربا و چرم برجسته‌تر است.

همچنین دارای یک نت آروماتیک ضعیف و مصنوعی در آن است که با نت های دیگر در تضاد است و بوی نامناسبی دارد.

در طول خشک شدن (که خیلی سریع اتفاق می‌افتد) بویی گازدار و گازدار از خود متصاعد می‌شود، شبیه یک نوشیدنی انرژی‌زای حاوی الکل، اما بوی دومی نسبتاً ضعیف است، بنابراین ناخوشایند نمی‌شود.

برجستگی ضعیف تا متوسط ​​است، ماندگاری 6-8 ساعت است، اما قیمت آن از آرمانی تا حدودی بالا است، برای آنچه که عطر ارائه می دهد.

در پایان آیا خرید Code Profumo را توصیه می کنم؟ خیر
در عوض 1 میلیون EDT بخرید، عطری با DNA مشابه، در عین حال روشن تر و سبک تر، جالب تر و همچنین پخش بهتر و ماندگاری بیشتر.

مشابه این عطر

مشابه اش برای من اتفاق افتاد. هفته پیش یک بطری خریدم. روی چهار اسپری اسپری شد و بعد از یک ساعت توانستم آن را تشخیص دهم. بنابراین تصمیم گرفتم آن را روی مچ دستم اسپری کنم تا ببینم آیا در حال کور شدن بینی هستم یا خیر. اکنون، دو ساعت بعد، به سختی می توانم آن را روی مچ دستم حس کنم. چه جهنمی واقعی... اولین باری که این را نمونه‌برداری کردم، به یاد آوردم که اجرا خارج از این دنیا بود و برای سلیقه من بسیار بلند بود. یادم می‌آید که نوار نمونه را داخل ماشینم بردم، فقط از آن یک اسپری روی نوار، من را خفه کردم. ماشین من تا دو روز بوی کد پروفومو می داد. با این حال، من دوباره علاقه مند شدم و 2 هفته پیش در فروشگاه از آن نمونه گرفتم و متوجه شدم که بلندی صدا کم شده است (که خیلی دوست داشتم و باعث شد یک بطری سفارش دهم). با این حال، طول عمر بسیار خوب بود. بعد از 6 ساعت پوشیدن آن و دوش گرفتن، هنوز به راحتی می توانستم آن را روی بازویم تمام عصر تشخیص دهم. با این حال، بطری خود من مانند یک رشته فرنگی خیس عمل می کند.

امیدواریم در چند هفته/ماه عملکرد بهتری داشته باشد. با این حال، من اهل این به اصطلاح خیساندن نیستم، چیزی که بسیاری از مردم از نظر مذهبی به آن اعتقاد دارند.

ویرایش: من حتی برای خرید یک بطری دوم، از یک فروشگاه (و حتی کشور) دیگر، خیلی دور رفتم. بیایید ببینیم که آن یکی چگونه عمل می کند.

منابع:
سایت فراگرانتیکا
سایت الیسا
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.