چگونه بدون آرایش زیبا به نظر برسیم؟

۲۶۹ بازديد
خوش اومدید به لوکس فیس این مطلب هم راجب ترفند هایی در خصوص زیبایی صورته که از روش های طبیعی داخل اون صحبت کردیم.

صادقانه بگویم ، همه چیز درمورد خودی است و چقدر خوب از خود مراقبت می کنید. آره! شما باید از جنبه های اساسی رژیم غذایی ، عادات ، سبک زندگی و روال مراقبت از پوست خود مراقب باشید. اگر حتی یکی از این عناصر را به هم ریخته باشید ، اثرات ناگزیر بر سلامتی و ظاهر کلی شما منعکس خواهد شد. بیایید نکات را بررسی کنیم!

عناوین کار ههایی که برای زیبایی صورت خود باید انجام دهید:

  1. راه خود را برای پوست درخشان بخورید
  2. نوشیدن مقدار زیادی آب
  3. خواب در صلح
  4. هوشیار باشید
  5. کار کردن به پوست سالم تر
  6. به روال مداوم مراقبت از پوست بچسبید
  7. لایه برداری مهم است
  8. ضد آفتاب را اجباری کنید
  9. Bust The Stress
  10. چای سبز بنوشید
  11. به صورت خود ماساژ دهید
  12. دست و پنجه نرم کنید
  13. لباس های مناسب بپوشید
  14. به خوبی مرتب باشید
  15. از لبخند خود مراقبت کنید
  16. از موهای مرتب مو استفاده کنید
  17. با آن جوش های مزاحم راه درست برخورد کنید
  18. از مکمل های غذایی پایه استفاده کنید
  19. بریدن بر روی ناخواسته
  20. در کرم شب سرمایه گذاری کنید
  21. حفظ وضعیت خوب
  22. برخی از ماسک های صورت DIY را شلاق بزنید
  23. روی بالش ابریشمی بخوابید
  24. در فعالیتهایی شرکت کنید که شما را خوشحال می کنند
  25. خود را در آغوش بگیرید ، نقص ها و همه

1. راه خود را برای پوست درخشان بخورید


عبارت "شما آنچه می خورید" نمی تواند دقیق تر باشد. یک رژیم غذایی مغذی یک روش احمقانه برای دستیابی به پوست سالم است. حتماً میوه و سبزیجات را به میزان مصرف روزانه خود اضافه کنید. غذاهای سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 مانند دانه کتان ، گردو و غذاهای غنی از ویتامین مانند پرتقال ، سیب زمینی شیرین و کدو تنبل یک ضروری است. همچنین شامل غذاهایی که دارای پروتئین بالایی هستند مانند تخم مرغ ، مرغ ، لوبیا کلیه ، عدس ، نخود و پنیر. یک رژیم غذایی سالم به خودی خود این کار را انجام می دهد تا شما را با در اختیار داشتن بدن خود به آنچه در بدن نیاز دارد درخشندگی و سالم نگه دارد.

2. مقدار زیادی آب بنوشید


ما نمی توانیم به اندازه کافی بر اهمیت H2O استرس داشته باشیم. هر سیستم و عملکردی در بدن ما به آب متکی است. هر کجا که می روید ، یک بطری آب با خود حمل کنید و خود را در طول روز آبرسانی کنید. نوشیدن حداقل 8 یا بیشتر لیوان آب به بیرون راندن سموم از بدن کمک می کند و از این رو پوست شما به نظر می رسد نرم و شاداب تر است. همچنین به حفظ چین و چروک کمک می کند.

بهترین راه برای مصرف آب ، پر کردن یک بطری با خیار ، لیمو ، کدو سبز ، برگ نعناع و سایر سبزیجات دارای رنگ روشن است و باعث می شود آب سم زدایی شما برای نوشیدن در دسترس باشد. انجام این کار به شما مواد مغذی و همچنین هیدراتاسیون می دهد تا به بدن کمک کند تا بتواند از آب بیشتری استفاده کند و روی آب کار کند.

3. خوابیدن در آرامش


خواب خوب شبانه با چگونگی نگاه و احساس شما دست به دست می شود. این بسیار مهم است زیرا بدن شما هنگام خواب خود را ترمیم می کند. دقیقاً همانطور که باید تلفن همراه خود را شارژ کنید ، بدن نیز باید خود را شارژ کند و در روز با باتری خود را 50 درصد طی کند ، فقط منجر به اضافه شدن فشار و ناکارآمدی می شود. 6-8 ساعت خواب با کیفیت برای شما از خواب بیدار می شود که احساس خوبی داشته باشید و عالی به نظر برسید. با این کار ، چهره ای درخشان خواهید داشت ، کمتر از آن دایره های تاریک مخوف زیر چشمان شما و روند پیری خود را کند خواهید کرد. پوست هنگام خواب باعث ایجاد کلاژن جدید می شود. اجازه ندهید که هیچ چیز در جهان به راه شما و زیبایی شما بخوابد!

5. کار کردن با پوست سالم


فعالیت بدنی بسیار مهم است ، هم برای سلامتی جسمی و هم از نظر روحی. کاری انجام دهید - هر چه مربای شما باشد - ضربه زدن به ورزشگاه ، دویدن ، انجام یوگا یا شنا. از نظر علمی ثابت شده است که ورزش به نفع پوست شما بوده و روحیه شما را بهبود می بخشد. حداقل سه ساعت فعالیت بدنی در هفته باعث بهبود سلامتی شما می شود. گردش خون شما را بهبود می بخشد ، به خلاص شدن از شر سموم کمک می کند ، میزان اکسیژن تحویل یافته به پوست شما را افزایش می دهد ، تقویت آندروفین ها را تقویت می کند که استرس را کاهش می دهد و تمام بدن از جمله پوست شما را آرام می کند! با این حال ، اگر قصد اجرای یک پارک را برای اجرا دارید ، هرگز پوشیدن کرم ضد آفتاب را فراموش نکنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.