ادکلن های مردانه جدید و جذاب

۲۰۹ بازديد
در این مطلب میخوایم جذاب ترین عطر های مردانه ای که کمتر توی دنیای اینترنت راجبشون صحبت شده رو بهتون معرفی کنیم. 

1. ادکلن Ralph Lauren Polo Sport 2.5 oz Eau de Toilette Spray

وقتی صحبت از استایل به میان می‌آید، رالف لورن یکی از جاودانه‌ترین برندهای موجود است، بنابراین جای تعجب نیست که آنها می‌دانند چگونه عطرهایی بسازند که مردم دهه‌ها عاشق آن شده‌اند.

در حالی که چندین نسخه برای انتخاب وجود دارد، ادو تویلت Polo Sport مورد علاقه شخصی من از این برند است. پولو اسپورت که در ابتدا در سال 1994 منتشر شد، رایحه ای تازه با نت های بالایی نعناع، ​​مرکبات و ترنج و نت های پایینی چوب صندل و مشک دارد.

من بیش از 10 سال است که پولو اسپورت می پوشم و از آن خسته نشده ام. به عنوان یک ادو تویلت، رایحه آن سبک است و خیلی تند نیست، اما همچنان در تمام طول روز باقی می ماند.

2. عطر مردانه Dior Sauvage Eau de Toilette 3.4 ounce

دیور ساواج از زمان عرضه اش در سال 2015 به یکی از محبوب ترین عطرهای مردانه در بازار تبدیل شده است. این دارای کیفیت یک برند رده بالا است که از کریستین دیور می آید و رایحه ای خاکی مردانه و برای بسیاری جذاب است.

خط Dior Sauvage به سه دسته مختلف تقسیم می شود - عطر، ادو پرفیوم و ادو تویلت. به طور کلی، تنها تفاوت در غلظت عطر استفاده شده است، اما هر یک از اینها مشخصات بوی کمی متفاوت دارند.

من شخصاً از بوی ادو تویلت بهترین لذت را می برم، زیرا آن رایحه خیلی قوی نیست، امکان استفاده از رایحه های چوبی وجود دارد و همچنین دارای نت های مرکباتی است. در مقایسه با سایر ادو تویلت‌هایی که به سرعت از بین می‌روند، چند اسپری دیور ساواژ به میزان قابل توجهی ماندگاری بیشتری دارد.

تنها نقطه ضعف داشتن چنین عطر محبوبی این است که احتمالاً با افراد دیگری که از آن استفاده می کنند نیز برخورد خواهید کرد - یعنی اگر به دنبال داشتن یک رایحه منحصر به فرد هستید.

3. ادکلن مردانه Duke Cannon Proper Cologne

Duke Cannon یک برند آرایش مردانه با الهام از ارتش است که محصولاتی با کیفیت بالا با بسته بندی سرگرم کننده تولید می کند. در حالی که "Big Ass Brick of Soap" یکی از محبوب ترین اقلام به دلیل تازگی است، کیفیت ادکلن ها در واقع بسیار چشمگیر است.

بهترین بخش در مورد ادکلن دوک کانن این است که هر کدام را با مشخصات و اجزای اصلی رایحه تجزیه می کند، بنابراین نیازی به حدس زدن کامل بوی آنها نخواهید داشت. به عنوان مثال، پرسکات، مورد علاقه شخصی من، "چوبی، غنی، با چند نت سبز برای تعادل" است. اگر جنگلی را به مشک یا آبزی ترجیح می دهید، می دانید کدام یک را انتخاب کنید.

از طرف دیگر، می‌توانید در آزمون Signature Scent Selector شرکت کنید تا به شما در شناسایی ترجیحات خود کمک کند.

قبل از امتحان دوک کانن، بیشتر ادکلن هایی که داشتم به طور قابل توجهی گران تر بودند. من اکنون دیدگاه بهتری در مورد اینکه واقعاً چقدر باید هزینه کنید تا یک بطری ادکلن عالی داشته باشید، دارم. دوک کانن با قیمت 25 دلار برای ادو پرفیومی که در تمام طول روز ماندگاری دارد، یک معامله باورنکردنی است.

4. ادکلن جورجیو آرمانی کد پروفومو

ادکلن جورجیو آرمانی کد پروفومو یک ادکلن تند ، شرقی ادویه ای و گرم و شیرین مردانه است که در سال ۲۰۱۶ روانه بازار شد. رایحه ابتدایی عطر با رایحه های تازه و تند سیب سبز، نارنگی ماندارین و هل باز می شود. قلب رایحه گرم و تند آن شامل رایحه ی جوز هندی، اسطوخودوس و شکوفه پرتقال است. در پایان ، نت پایه شامل رایحه معطر عنبر، دانه تونکا و چرم است.

جورجیو آرمانی طراح لباس سرشناس ایتالیایی است که بیشتر به خاطر طراحی پوشاک مردانه شناخته شده‌است. او شرکت خود، آرمانی را در سال ۱۹۷۴ بنیان گذاشت و در آستانه قرن بیست و یکم به‌عنوان موفق‌ترین طراح از ایتالیا فراتر رفت. که به دلیل سبک نمادین خود در لباس مردانه شهرت دارد، او یک طراح مد ایتالیایی است که در سال 1960 به عنوان طراح در خانه نینو سروتی شروع به کار کرد. آرمانی با گسترش مداوم نام تجاری خود در عین حفظ کیفیت، مجموعه های متعددی را با قیمت های مختلف تا دهه 1980 ارائه می کرد. آرمانی اولین عطر خود را با نام Armani for Women در سال 1982 روانه بازار کرد و این موفقیت را با Armani for Men در سال 1984 دنبال کرد.

5. عطر مردانه Hawthorne Work and Play Cologne Set

اگر هنوز نتوانسته‌اید ادکلنی را پیدا کنید که واقعاً دوست دارید، هاثورن ممکن است جایی باشد که می‌توانید آن را بدون بوییدن همه چیز در پیشخوان فروشگاه بزرگ پیدا کنید. این برند از یک آزمون کوتاه برای شناسایی شخصیت شما و همچنین نیازهای آرایش و مراقبت از پوست شما استفاده می کند.

بعد از مسابقه، هاثورن دو عطر را توصیه می کند که دوست دارید بپوشید - یکی برای محل کار و دیگری برای بازی. همه ادکلن های هاثورن توسط متخصصان برنده جوایزی که عطرهایی را برای برندهایی مانند Balenciaga، Christian Dior و Ralph Lauren ساخته اند، فرموله شده اند.

هاثورن با قیمت 100 دلار برای عطرهای سفارشی که به احتمال زیاد افراد دیگری از آن استفاده نخواهید کرد، ارزش بررسی را دارد.

منابع این مطالب: 

عطر الیسا
insider
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.