بهترین تم های تولد برای پسران نوجوان

۲۲۴ بازديد
در این مطلب به بهترین و جذاب ترین تم تولد پسرانه در رنج سنی نوجوان خواهیم پرداخت که پر طرفدار ترین تم های پسرانه تینیجری را با استفاده از یک وبسایت موفق و پر بازدید خارجی خدمتتان معرفی خواهیم کرد. 

پسر کوچک شما بزرگ می شود. چه در حال برنامه ریزی برای تولد 1 سالگی او باشید و چه او به سن نوجوانی برسد ، می خواهید این روز خاص باشد. با این حال ، با ایده های بی پایان برای موضوعات جشن تولد بچه ها ، تصمیم گیری در مورد برنامه ریزی برای روز بزرگ او دشوار است. هنگام پیدا کردن دعوتنامه های تولد پسر مناسب ، تا بریدن کیک ، هنگام برنامه ریزی مهمانی او کارهای زیادی باید انجام شود. ما می خواهیم کمک کنیم. در زیر محبوب ترین تم های جشن تولد برای پسران و الهام بخش برای همه جزئیات جشن را پیدا کنید.

تم جشن تولد نوزاد پسر شایان ستایش


هنگام برنامه ریزی برای جشن تولد یک پسر بچه ، تشخیص اینکه دقیقاً می خواهد چگونه مهمانی داشته باشد دشوار است. اگر سن او به اندازه کافی بالا است
، سعی کنید نظرات خود را در مورد موضوع و لیست مهمانان دریافت کنید. اگر نه ، در انتخاب موضوعی که می دانید او دوستش خواهد داشت ، بهترین کار را انجام دهید.

1. جشن تولد پسران حیوانات

بچه ها بیشتر از دوستان خزدار و ژوراسیک چه چیزی را دوست دارند؟ برای افراد جوانتر ، حیوانی مانند میمون یا شیر را انتخاب کنید. فکر کنید رنگهای پاستلی زیبا شامل حیوانات دعوت شده شما می شود. برای افراد مسن تر ، جشن تولد دایناسورها مطمئناً بیانیه بزرگی خواهد داد و مهمانان برای چیزهای بیشتری غرش خواهند کرد. خانه خود را با تزئینات گیاهی برگ دار و برش آتشفشان تزئین کنید. حیوان مورد علاقه او هر چه باشد ، مهمانی را در جهت آن تهیه کنید.

2. بلوک تم جشن تولد پسرانه


اگر پسر کوچک شما دوست دارد با بلوک های ABC بازی کند ، این موضوع مناسب مهمانی برای او است. بسته به آنچه او دوست دارد ، برای رنگ بندی به رنگهای روشن یا پاستلی فکر کنید. به طور معمول ، بلوک ها قرمز ، زرد ، سبز یا آبی هستند. فضای مهمانی را با بلوک هایی در رنگ های مختلف تزئین کنید. می توانید آنها را روی میزهای مختلف قرار دهید تا کوچولوها با آنها بازی کنند. برای نوشتن "تولدت مبارک" و نام پسر تولد می توانید از بلوک های ABC استفاده کنید.

3. پسر آبی


اولین رنگی که در ذهن بسیاری از افراد وقتی به نوزاد پسر فکر می کنند رنگ آبی است. از تزئینات میز ، تا نمایش دسر ، مطمئن شوید که همه چیز آبی روشن است. اگر می خواهید مکان مهمانی را به رخ بکشید ، بادکنک های آبی روشن را بیرون از خانه خود آویزان کنید. برای قطعات مرکزی ، گلهای مایل به سفید را در شیشه های سنگ تراشی قرار دهید که نوار آبی روشن در اطراف آنها قرار دارد. اگر می خواهید آن را حتی یک قدم جلوتر ببرید ، حتی می توانید پسر تولد را آبی رنگ کنید تا با موضوع مطابقت داشته باشد.

4. ایده های جشن تولد دزدان دریایی


اگر پسر کوچک شما یک ماجراجو است ، در نظر بگیرید که برای او یک مهمانی با موضوع دزدان دریایی ترتیب دهید. حیاط پشتی خود را با پرچم های دزدان دریایی و صندوقچه های گنجینه تزئین کنید. اگر بچه های بزرگتری در مهمانی شرکت می کنند ، به دنبال یک گنج باشید یا به آنها کمک کنید تا در یک بطری پیام ارسال کنند. شما همچنین می توانید برای همه مهمانان وصله چشم به عنوان یک مهمانی سرگرم کننده تهیه کنید. برای خوردن غذاهای خوشمزه ، یک میز دسر با کاپ کیک با موضوع دزدان دریایی یا کیک بریزید.

5. مهمانی چیزهای وحشی


چیزهای وحشی را برای این جشن تولد سرگرم کننده پر کنید. از مهمانان مهمانی بخواهید با لباس حیوانات مورد علاقه خود یا لباس شخصی بیایند. اطمینان حاصل کنید که غذاها و میان وعده های مورد علاقه همه را شامل می شود و با موضوع جنگل تزئین می کنید. در نهایت ، با خواندن کتاب همنام همه چیز را خنثی کنید.

تم جشن تولد Tween Boy


در میان ، پسر تولد می خواهد مهمانی داشته باشد که همه مهمانان به خاطر داشته باشند. به او کمک کنید تم جشن تولد بچه ها را انتخاب کند که نه تنها به یادماندنی باشد ، بلکه تمام جزئیات آن را دوست داشته باشد.

6. ایده های جشن تولد با موضوع ابرقهرمان


بالا ، بالا ، و دور! هر ابرقهرمانی به یک عبارت جذب ابرقهرمان نیاز دارد و می توان گفت که پسر کوچک شما همه آنها را می شناسد. به آسانی می توان با یک چشم انداز بریده شهر و آویزان کردن حباب کلمات کارتونی زمینه را برای یک مهمانی ابرقهرمانی آماده کرد. به همه بچه ها شنل یا ماسک در مهمانی بپوشید و یک دوره مانع ابرقهرمانی ایجاد کنید.

7. جشن تولد با تم کابوی


چند چیز به اندازه تم تولد کابوی پسران سرگرم کننده است. با تزئینات کامل جشن تولد کابوی خانه خود را به غرب وحشی تبدیل کنید. علائم "خواسته" پسر تولد را آویزان کنید و کلاه کابوی را روی همه میزها قرار دهید. برای انجام فعالیت ها ، مسابقه گونی سیب زمینی یا تمرین فسلی را در نظر بگیرید. اطمینان حاصل کنید که موضوع را در دعوت نامه های خود با گفتن "شرکت شما تحت تعقیب است" یا "yee haw" نشان دهید.

8. ایده های تولد با موضوع کامیون و ماشین


به نظر می رسد کامیون ها و اتومبیل ها توجه پسران در هر سنی را به خود جلب می کنند. با کارت تولد علامت راهنمایی و رانندگی که لحن روز بزرگ را تعیین می کند ، آنها را برای تفریح ​​هیجان زده کنید. برای تزئینات جشن تولد سرگرم کننده ، روی همه میزها یک دونده سفره پارچه ای داشته باشید. کاپ کیک ها را در پشت یک کامیون کمپرسی اسباب بازی نشان دهید یا خمیر دندان های کوچک راهنمایی و رانندگی را در دسر بچسبانید. اگر فرزند شما به طور خاص از ماشین های آتش نشانی لذت می برد ، دکوراسیون و بازی های مهمانی با موضوع خودروهای آتش نشانی را تغییر دهید. آن را متناسب با کامیون یا ماشین مورد علاقه خود شخصی کنید و این روز تولد را به یاد داشته باشید.

9. تم جشن تولد فضایی


این موضوع مهمانی قطعاً خارج از این جهان است. خانه خود را با ستارگان و برش های موشک روی دیوارها تزئین کنید. همچنین می توانید در مهمانی به عنوان یک فعالیت ، یک فیلم با موضوع فضایی برای مهمانان پخش کنید. برای تزئین مهمانان ، کوکی هایی به شکل ستاره درست کنید و در نظر داشته باشید که برای دسر کیک تولد کشتی موشکی داشته باشید.

10. جشن تولد Minecraft


اگر فرزند شما همه چیز را در Minecraft دوست دارد ، به تخیل او کمک کنید تا با یک جشن تولد Minecraft درخشان شود. مقدار زیادی جعبه مقوایی رنگ آمیزی کنید تا از مواد موجود در دنیای Minecraft تقلید کرده و به بچه ها اجازه دهید هر چیزی را که می خواهند بسازند. یک کیک با بلوک های امضای Minecraft سفارش دهید و یک پیناتا "بلوک TNT" ایجاد کنید تا بچه ها باز شوند.

ایده های جشن تولد پسر نوجوان


در نوجوانی ، برگزاری جشن تولد می تواند دشوار باشد. شما می خواهید مطمئن شوید که همه افرادی که دعوت می کنید اوقات خوبی را سپری می کنند ، اما همچنین می خواهید موضوعی را که دوست دارید انتخاب کنید. به فرزند خود کمک کنید راه حل مناسب را بیابد و رویاهای جشن تولد خود را به واقعیت تبدیل کند.

11. ایده های مهمانی استخر پسران


اگر پسر شما تولد تابستانی دارد ، این موضوع مهمانی در استخر مطمئناً همه را خنک می کند. به رنگهای آبی ، اسنورکل برای جشنهای سرگرم کننده و کیک تولد اسلاید آب فکر کنید. شما می توانید یک مسابقه گلوله توپ در استخر داشته باشید و به هرکسی که بیشترین سر و صدا را انجام دهد جوایزی اهدا کنید. آیا همه باید وسایل کنار استخر خود را داشته باشند و عینک های آفتابی رنگی به مردم بدهند تا در طول و بعد از مهمانی از آن استفاده کنند.

12. تم جشن تولد بولینگ پسران


با این تم جشن تولد کمی سرگرم کننده باشید. مهمان افتخاری را به سالن بولینگ محلی ببرید یا سالن بولینگ را درست به خانه خود بیاورید. سعی کنید یک پین بولینگ قدیمی در یک فروشگاه صرفه جویی برای وسایل میز پیدا کنید. هنگام ورود مهمانان ، از آنها بخواهید یک سنجاق بولینگ امضا کرده و آن را به پسر تولد هدیه دهند. همچنین می توانید کاپ کیک های تزئین شده به شکل سنجاق بولینگ را روی میز قرار دهید. اگر تصمیم دارید سالن بولینگ را به خانه خود بیاورید ، یک سالن بولینگ مینیاتوری در حیاط خلوت خود راه اندازی کنید. بطری های آب را رنگ کنید و آنها را با ماسه سنگین کنید. برای سرنگونی "سنجاق ها" ، از مهمانان بخواهید از یک توپ لاستیکی استفاده کنند. مطمئن شوید که برای برندگان هر دور جایزه در نظر گرفته اید.

13. تم جشن تولد ورزشی پسران


جشن تولد ورزشی همیشه یک برنامه خانگی است. این که پسر تولد بیس بال ، بسکتبال ، فوتبال یا هر ورزش دیگری را دوست دارد ، تزئیناتی را پیدا کنید که مناسب همه آن باشد. می توانید برش های توپ های ورزشی را به دیوارها آویزان کنید و مهمانان را با پیراهن ها نشان دهید. یک بازی بسکتبال دوستانه برگزار کنید ، یا حتی یک بازی طناب کشی انجام دهید. میان وعده های مهمانی خود را با یک غرفه مخصوص مهمانی که دارای تنقلات مورد علاقه همگان است ، به نمایش بگذارید. اطمینان حاصل کنید که مهمانان را با یک مهمانی مانند آدامس حبابی Big League Chew یا توپ های تند ورزشی بفرستید.

14. تم جشن تولد اتومبیل های مسابقه ای


چه 13 ، چه 16 سال داشته باشید ، بسیاری از پسران عاشق ماشین های مسابقه هستند. خانه را با سفره های چهارخانه و چراغ های جلویی مقوایی تزئین کنید. مقداری "فنجان پودینگ تعویض روغن" یا فنجان های شفاف با پودینگ شکلاتی درست کنید تا همه از آن استفاده کنند. همچنین می توانید غذاهای برنج کریسپی را با آب نبات های قرمز ، زرد و سبز درست کنید. به عنوان یک فعالیت ، یک فیلم مسابقه ای معروف را برای همه مهمانان به نمایش بگذارید.

15. مهمانی کمپینگ


اگر پسر تولد یک کمپینگ شناخته شده است ، برای او جشن تولد با تم کمپ بگذارید. در حیاط خلوت چادر بزنید ، یا او و دوستانش را برای تعطیلات آخر هفته به یک کابین ببرید. یک ایستگاه دیگر بسازید و کیسه های خوب و پر از مخلوط دنباله دار و کرم های چرب را به او بدهید. سرانجام ، چند ساعت را صرف یک شکار سرگرم کننده جمع کننده کنید تا بچه ها را سرگرم کنید.

15 استراتژی موثر برای تربیت بهتر فرزند نوجوان

از زمانی که والد شدم، بدنبال نکات مثبت در زمینه فرزند پروری بوده ام. هر مرحله از زندگی کودک دارای پستی و بلندی است، اما سال های نوجوانی چالش برانگیزتر هستند. این سال های غیر قابل پیش بینی و دشوار مرحله مهمی از رشد هر فرد محسوب می شوند.

یافتن و توسعه استراتژی های مثبت فرزند پروری بویژه برای سال های نوجوانی، به بخش مهمی از زندگی خانوادگی ما تبدیل شده است. به عنوان والدین یک نوجوان، ممکن است کنترل زندگی کودک خود را از دست بدهیم و این می تواند بسیار ناخوشایند و ناراحت کننده باشد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.