لاغری بوکال یا حذف چربی باکال چیست؟

۲۲۷ بازديد
چربی باکال یک توده چربی در وسط گونه شما است که در فضای بین عضلات صورت و در ناحیه توخالی زیر استخوان گونه قرار دارد. همه دارای پد چربی باکال هستند. با این حال ، مقدار آن می تواند در افراد مختلف بسیار متفاوت باشد. اگر پدهای چربی باکال عظیم دارید ، ممکن است احساس کنید صورت شما بیش از حد گرد یا پر است. همچنین ممکن است احساس کنید که "صورت کودک" دارید و چهره شما جذابیت های یک زن یا مرد بزرگسال را ندارد.

داشتن گونه های بزرگتر اشکالی ندارد ، اما اگر آن را دوست ندارید و می خواهید تغییر دهید ، برداشتن چربی باکال در ایران گزینه خوبی است. این جراحی برای کاهش عرض صورتهای گرد انجام می شود. در ادامه ، شما همه چیز را در مورد حذف چربی باکال در ایران خواهید دانست.

حذف چربی باکال در ایران چیست؟


برداشتن چربی باکال ایران برداشتن چربی باکال ، همچنین به عنوان لیپکتومی باکال یا جراحی کاهش گونه شناخته می شود ، نوعی جراحی زیبایی پلاستیک است. در طی این روش ، پد های چربی باکال روی گونه های شما از طریق برش های خوب جراحی برداشته می شوند. این باعث کوچک شدن گونه ها و بهبود ابعاد صورت می شود. باید بدانید که چربی باکال یکی از عمیق ترین چربی های بدن است و لیپوساکشن نمی تواند آن را از بین ببرد. لیپوساکشن به طور کلی برای صورت امکان پذیر نیست.

سخت ترین قسمت از بین بردن چربی باکال جلوگیری از آسیب به بافت های عصبی و عضلانی صورت است. به همین دلیل حذف چربی باکال در ایران توسط بهترین جراحان پلاستیک انجام می شود.

گاهی اوقات این جراحی به تنهایی می تواند تأثیرات عمیقی بر ظاهر و زیبایی صورت شما بگذارد. گاهی اوقات ، برای نتیجه بهتر و رضایت بیشتر بیمار ، ممکن است لازم باشد این جراحی همراه با انواع دیگر جراحی های زیبایی مانند لیفت صورت ، جراحی زیبایی بینی ، کاشت چانه یا درمان های زیبایی مانند تزریق بوتاکس و افزایش لب صورت گیرد.

چه کسی کاندید مناسبی برای حذف چربی باکال در ایران است؟


حذف چربی باکال برای همه مناسب نیست. اگر هر یک از موارد زیر را در چهره خود داشته باشید ، ممکن است کاندید مناسبی برای حذف چربی باکال در ایران نباشید:

صورت شما لاغر است. اگر صورت شما به طور طبیعی لاغر است ، برداشتن چربی باکال برای شما مناسب نیست زیرا ممکن است با افزایش سن گونه های شما غرق شود.
شما دچار آتروفی نیمه صورت پیشرونده (سندرم پاریس-رومبرگ) هستید. این شرایط نادر ، که باعث کوچک شدن پوست یک طرف صورت می شود ، ممکن است بر برداشتن چربی باکال در ایران تأثیر بگذارد.
شما پیر هستید. با افزایش سن ، به طور طبیعی مقدار زیادی از چربی صورت خود را از دست می دهید. جراحی برداشتن باکال در سنین بالاتر ممکن است علائم پیری صورت را تشدید کند.
همچنین ، اگر می خواهید چربی باکال را در ایران حذف کنید ، باید شرایط زیر را داشته باشید:

از ظاهر گونه های خود راضی نباشید.
از سلامت جسمی خوبی برخوردار باشید.
وزن خود را در حد طبیعی نگه دارید.
شما انتظارات واقع بینانه ای دارید.
سیگار نکش.
بیماری های مزمن نداشته باشید.

حذف چربی باکال در ایران چگونه انجام می شود؟


شما به مشاوره قبل از جراحی نیاز خواهید داشت. ممکن است لازم باشد مصرف برخی داروها را متوقف کنید یا یک سری آزمایشات را قبل از جراحی انجام دهید. برداشتن چربی باکال در ایران ممکن است در بیمارستان یا مطب پزشک انجام شود. در این روش جراح از بی حسی موضعی روی صورت استفاده می کند و دردی احساس نمی کنید اما در حین عمل بیدار خواهید بود. اگر قرار است بیش از یک عمل جراحی انجام دهید ، ممکن است بیهوشی عمومی انجام شود.

سپس جراح پلاستیک یک برش ظریف در دهان ایجاد می کند تا چربی باکال را از بین ببرد. جراح شما پد چربی باکال را از گونه شما خارج می کند. پس از برداشتن چربی باکال ، برش ها با بخیه های سیلیکونی بسته می شوند و پس از مدتی هیچ نشانه ای از جراحی در صورت بیمار مشاهده نمی شود.

برداشتن چربی باکال در ایران معمولاً حدود یک ساعت طول می کشد. جراح با تجویز انواع مسکن به شما در کنترل درد و ناراحتی بعد از جراحی کمک می کند.

دوره نقاهت در حذف چربی باکال چقدر است؟


دستورالعمل های جراح خود را برای مراقبت از خود و غذا خوردن در طول دوره نقاهت دنبال کنید. بعد از عمل و قبل از رفتن به خانه ، دهان شویه مخصوصی برای جلوگیری از عفونت به شما داده می شود. برای چند روز باید مایعات و غذاهای نرم بخورید.

طول دوره بهبودی بسته به نوع و میزان جراحی شما ممکن است متفاوت باشد ، اما اکثر بیماران می توانند طی دو تا سه روز به کار و بیشتر فعالیتهای روزانه خود بازگردند. جراح به شما می گوید زمان مناسب برای بازگشت به فعالیتهای سنگین خود ، از جمله ورزش کردن. بهبودی کامل معمولاً حدود 3 هفته طول می کشد.

بعد از جراحی ، صورت شما متورم می شود و ممکن است کبودی هایی را تجربه کنید که دیدن نتایج را دشوار می کند. همانطور که تورم به تدریج برطرف می شود ، مشخصات چهره جدید شما ظاهر می شود. پس از عمل ، سر خود را تا جایی که ممکن است بالا نگه دارید تا تورم کاهش یابد. از آنجا که جراحان پلاستیک ایران اغلب از بخیه های قابل جذب برای بستن برش های جراحی استفاده می کنند ، نیازی به برداشتن بخیه ها بعد از عمل نیست.

https://iranhealthagency.com/buccal-fat-removal-in-iran/

کاهش وزن و چربی سوزی، دو مقوله متفاوت

اغلب مردم می گویند که می خواهند وزن کم کنند و “وزن” می تواند شامل چیزهای متفاوتی مثل موارد زیر باشد:

  • چربی
  • ماهیچه
  • آب
  • گلیکوژن
  • مدفوع
  • محتوای معده (یعنی غذایی که خورده ایم)

بنابراین اگر هدف شما فقط و فقط کاهش وزن است، می توانید در یک سونا بنشینید و زیاد عرق کنید یا حتی با یک مسمومیت غذایی، وزن کم کنید و به وزن ایدآل خود برسید! بنابراین هدف شما نباید صرفا کاهش وزن باشد. بعبارت دیگر باید به دنبال این باشید که در عین چربی سوزی، توده ی عضلانی بدن را حفظ یا حتی تقویت کنید.

تبدیل چربی به عضله

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.