انتخاب جراحی زیبایی بینی در ایران برای افراد خارج از کشور

۲۵۴ بازديد
در این مطلب از مجله لوکس فیس قصد دارم یک مطلب کپی و ترجمه شده از یک وبسایت مدیکال توریسم در ایران برای شما قرار بدم و مطلب اصلی رو هم در انتها به عنوان منبع به شما عزیزان معرفی خواهم کرد.

احتمالا برای شما جالب باشه که بدونید چطور یک فرد خارجی برای انجام جراحی زیبایی بینی در ایران پرزنت میشه و چه مزایایی برای اون وجود داره که بیاد ایران و این عمل زیبایی رو انجام بده. 

تمام آنچه در مورد جراحی زیبایی بینی در ایران باید بدانیم!
شواهد آماری نشان می دهد که تعداد جراحی زیبایی بینی در ایران باعث شده است که به 10 کشور برتر جهان که جراحی پلاستیک انجام داده اند بپردازد. در سال 2013 ایران بعنوان چهارمین کشور پس از برزیل ، مکزیک و ایالات متحده به ویژه در زمینه عمل بینی معرفی شد.

عاملی که باعث می شود ایران علاوه بر کیفیت و مهارت ، از رقبا برتر باشد ، قیمت است که یکی از اصلی ترین نگرانی های اکثر مردم است. وقتی صحبت از جراحی بینی در ایران می شود ، تمام نگرانی ها و نگرانی ها در مورد قیمت و هزینه کمرنگ می شود.

هزینه متوسط ​​عمل بینی در ایران چقدر است؟

طبق آمار سال 2018 جامعه جراحان پلاستیک و زیبایی آمریکا ؛ هزینه متوسط ​​جراحی زیبایی بینی از 5350 $ شروع می شود. اما متوسط ​​هزینه عمل بینی یا جراحی بینی در ایران از 1400 $ با تکیه بر شهرت جراح ، کیفیت بیمارستان ها ، نوع بینی ، نوع جراحی در مورد عمل اولیه یا تجدید نظر شروع می شود.

اما بگذارید ذکر کنم که تجربه و مهارت جراح و راحتی شما با او به اندازه هزینه نهایی جراحی بینی قابل توجه است. از آنجا که ممکن است تغییراتی ایجاد کنید که گاهی اوقات به طور دائمی در طول زندگی با شما بماند. بنابراین این سوال ممکن است به ذهن شما خطور کند که جراحی زیبایی بینی در ایران تصمیمی عاقلانه خواهد بود.

چرا ایران به عنوان بستر مناسب برای جراحی بینی؟

ممکن است این جمله را مرتباً شنیده باشید: ایران ، پایتخت بینی جهان

به طور مشخص برخی از ویژگی های مثبت باعث شهرت ایران به عنوان پایتخت شد.

1. دلیل اصلی می تواند بسیاری از جراحان پلاستیک دارای مجوز هیئت مدیره باشد که آزمون زمان را تحمل کرده اند.

چشم انداز دولت ایران در زمینه ارائه خدمات در سطح جهانی به جهانگردان ، مدیران کلینیک و بیمارستان ها را به سمت تجهیز مجهز به فناوری ، امکانات و ابزارهای برش لبه سوق داد. بنابراین کمال عمل زیبایی بینی در ایران بلافاصله در حال افزایش است
3. آخرین اما کمترین گزینه قیمت نیست ، در نتیجه عنصر اقتصادی در ایران و همچنین ارزش پول ایران در مقایسه با دلار و یورو ، خدمات پزشکی و بهداشتی با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای انجام می شود.

آژانس بهداشتی ایران چه چیزی برای من به ارمغان می آورد؟

جراحی زیبایی بینی موضوعی بی اهمیت نیست که می توانید با آن ریزه کاری کنید. چه رسد به اینکه شما تصمیم گرفته اید که این کار را در کشور دیگری انجام دهید.

و همچنین وقتی نوبت به جراحی پلاستیک در خارج از کشور می رسد ، شما به یک شریک برای همراهی در حین جراحی احتیاج خواهید داشت ، اگرچه در ایران جراحی زیبایی بینی را انتخاب کرده اید تا هزینه های شما را کاهش دهد ، اما هزینه شریک زندگی شما را پایین می آورد.

آژانس بهداشتی ایران آستین های زیادی دارد ، تیم ما شامل پرستار ، دستیار پزشک ، جراح و همچنین آژانس های مسافرتی ماموریت متقابل دارند ، ترکیبی از صداقت ، دقت ، تجربه و مشتری مداری اهداف ما بیمه خدمات درجه یک شما هستند.

A تا Z جراحی زیبایی بینی در ایران به طور مکرر توسط متخصصان ما تأیید شده است. این کار از مشاوره رایگان از طریق هر کانال ارتباطی مانند ایمیل ، برنامه چه چیزی ، فرم آنلاین و غیره شروع می شود. پس از بحث در مورد موضوع خود و دریافت نقل قول روشن و توضیح گزینه های حذف و شامل و تأیید نهایی شما ، آماده سازی روش جراحی زیبایی بینی در ایران با اختصاص دادن آن به یک مجری شخصی آغاز می شود.

تمام مواردی که ممکن است شما نیاز داشته باشید از قبل با کد مجوز T ویزا ، یافتن بهترین جراح بینی یا جراحی زیبایی بینی در ایران ، تعیین وقت قبلی ، برنامه ریزی سایر موارد ضروری از قبیل محل اقامت و وسیله نقلیه شخصی برای تأمین راحتی رفت و آمد شما بر اساس اراده شما و بودجه.

در هنگام مراجعه به پزشک و جراحی ، یک مترجم اختصاصی شما را همراهی می کند و به شما در برقراری ارتباط و موارد مهم دیگر مانند پیگیری ، مراقبت های بعد از عمل و دارو کمک می کند. جزئیات به طور کامل در بسته بندی جراحی زیبایی بینی در ایران روشن شده است.

بسته و باز دو نوع عمل بینی در ایران

جراحی زیبایی بینی یا عمل غیر رسمی بینی یک جراحی زیبایی است که در تقویت هماهنگی صورت مثر است. علاوه بر این ، این روش ، همراه با جنبه های معنوی مانند افزایش عزت نفس از نظر جسمی مشکل تنفسی را نیز بهبود می بخشد و همچنین شکل غیر طبیعی ناشی از ضربه یا نقص مادرزادی را اصلاح می کند. تغییر اندازه کلی ، نوک ، پل و سوراخ های بینی انتظارات دیگران است.

به طور خلاصه ، مانند سایر کشورها ، جراح پلاستیک ایرانی از هر دو نوع عمل در جراحی زیبایی بینی در ایران استفاده می کند.

-جراحی زیبایی بینی برای تغییر شکل عمده بینی معمول است. برش هایی در نوار عمودی پوست جدا کننده سوراخ های بینی ایجاد می شود که کلوملا نامیده می شود. سپس پوست و بافت نرم از روی ساختارهای زیرین بینی برداشته می شود تا جراح بتواند آناتومی بینی را ببیند.
جراحی زیبایی بینی بسته برای تغییر شکل جزئی بینی استفاده می شود. برش ها در داخل بینی ایجاد می شوند. سپس پوست بینی از استخوان و غضروف جدا شده که چارچوب نگهدارنده آن را تشکیل می دهد. پس از قرار گرفتن در معرض ، می توان استخوان و غضروف را برداشته ، تغییر شکل داد ، بزرگ یا دوباره مرتب کرد تا به فرم جدید مورد نظر دست یابد.
اما یک جراح ماهر چگونه می تواند با ایجاد برش هایی در خطوط بینی ، اسکارهای قابل مشاهده را حتی در عمل باز نیز به حداقل برساند.

انتظار واقع بینانه از جراحی بینی چیست؟

افرادی که جراحی زیبایی بینی را انجام می دهند به طور معمول دو نوع هدف را دنبال می کنند ، یک دسته به دنبال دلایل پزشکی مانند مشکل تنفس برای بهبود عملکرد یا اصلاح بدشکلی ناشی از ضربه یا آسیب یا حتی نقص مادرزادی هستند.

گروه های دوم زیبایی جویان ، کسانی که مایل به افزایش ویژگی های صورت و تأکید بر زیبایی منحصر به فرد و طبیعی شما هستند.

وقتی صحبت از رشد استه می شود ، موارد زیر تحت تأثیر قرار می گیرند و اصلاح می شوند:

یکی از ناهنجاری های معمول بینی تیغه ناهموار است که گاهی اوقات برخی از مشکلات تنفسی را ایجاد می کند.
وجود قوز در پل بینی که معمولاً به عنوان "بینی قلاب" شناخته می شود
تغییر شکل نوک از جمله افتادگی پیاز یا بزرگ شدن آن
طول و عرض ناهنجاری بینی
عدم تقارن سوراخ های بینی
عدم تعادل صورت ناشی از بزرگ یا کوچک شدن بینی


آیا جراحی زیبایی بینی می تواند به مشکل سینوس کمک کند؟

به طور کلی ، جراحی زیبایی بینی با هدف تغییر شکل یا بهبود عملکرد انجام می شود. اگر مشکل سینوس به دلیل انسداد ناشی از انحراف عمل جراحی بینی سپتوم باشد ، می تواند یک گزینه باشد.

آیا عمل بینی برای همیشه ماندگار است؟
عمل بینی یا جراحی زیبایی بینی در رده جراحی های پلاستیک دائمی قرار می گیرد. نتیجه مثبت و تغییرات به میزان تجربه و جراح بودن جراح بستگی دارد.

آیا عمل بینی بی خطر است؟

اگرچه جراحی زیبایی بینی یک عمل کاملاً ایمن است ، اما نمی توان تجربه و توانایی جراح را دست کم گرفت.

علاوه بر این ، برخی از خطرات و عوارض موقتی دارد که پس از مدت زمان بهبودی از بین می روند.

آیا جراحی زیبایی بینی تحت پوشش بیمه است؟

از آنجا که جراحی زیبایی بینی یک جراحی زیبایی است ، هر شرکت بیمه ای هزینه آن را تأمین نمی کند ، مگر اینکه به دلیل آسیب دیدگی و برخی بیماری ها اتفاق بیفتد. اگرچه برخی بیمه های اضافی وجود دارد که اقدامات زیبایی را پوشش می دهد ، اما بیمه درمانی اولیه آنها را پشتیبانی نمی کند.

آیا عمل بینی صدای من را تغییر می دهد؟

جراحی زیبایی بینی می تواند با تنگ شدن سوراخ های بینی منجر به انسداد در راه تنفسی خصوصیات صدا شود. جراحی بینی تأثیر جزئی روی صدا دارد ، اما این تغییرات به طور کلی برای اکثر بیماران مشکل ساز نیست.

با این حال ، برای افرادی که از نظر حرفه ای به صدای خود وابسته هستند ، جراح بینی باید قبل از جراحی در مورد این تغییرات با بیمار صحبت کند و جراحی وی را محافظه کارتر کند.

چگونه موهای خود را بعد از جراحی زیبایی بینی بشوییم؟

از روز دوم به بعد می توانید حمام کنید اما نه به صورت منظم.

می توانید روی صندلی بنشینید و سر خود را به عقب خم کنید و از کسی بخواهید که در شستن موهایتان به شما کمک کند.

مهمترین نکته مراقبت از خیس نشدن آتل شماست.

منبع: 
https://iranhealthagency.com/rhinoplasty-in-iran/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.