عطر ماریا کری فوراور چطوره؟

۲۰۶ بازديد
تو مطلب چطور دختر جذابی باشیم، یه اشاره ای به عطر داشتم و تو این مطلب میخ.ام یکی از بهترین عطر های دخترونه با کلاس و خوش رایحه رو بهتون معرفی کنم که:
واقعا تو این گرونی عطر ها میتونید اورجینال این عطر رو با قیمت زیر 1 میلیون تومان خریداری کنید. 

ادکلن زنانه ماریاکری زنانه

ادکلن زنانه ماریا کری فوراور یکی از شیرین های 4 فصله که ماندگاری خوبی هم داره و می تونید این عطر رو از سایت های عطر الیسا و لیلیوم که فروشنده های قابل اعتمادی هستند، خرید کنید. 

برای خریدش و دیدن عکس هاش، روی لینک خرید عطر ماریاکری فور اور الیسا یا ادکلن ماریا کری لیلیوم کلیک کنید که به صفحه خرید این محصول تو این فروشگاه اینترنتی ها وارد بشید. 
البته نیازی به معرفی منم نیست اگر توی گوگل هم سرچ کنید، میبینید که این سایت ها خودشون بالا هستند. 

خب بگذریم میخوایم ببینیم نظر کسایی که این عطر رو خریدن چی بوده:

نظر اول راجب ماریاکری

این دوست داشتنی است - من پس از خواندن نظرات مثبت یک مجموعه هدیه کوچک خریدم. EDP ​​با یک عطر کوچک، رنگ تیره تر و کمی نرمتر/غنی تر عرضه شد.

سیب تازه بر گل های سفید غالب است. مشک نگه می دارد گرم و تمیز است. سیلاژ طولانی مدت و متوسط/قوی. مردم متوجه آن می شوند!

تعارف های زیادی شد و هیچ کس پیشنهاد نکرد که این عطر زنانه است.

اگر چیزی را دوست داشته باشم آن را می پوشم ...

یک خرید بسیار مطمئن و ایده آل برای بهار/تابستان!

نظر دوم: با توجه به نت‌های این عطر، صادقانه فکر می‌کردم که بوی جنیفر آنیستون لولاوی با گل مرکب می‌دهد. به زیبایی مانند لولاوی تازه است، اما بوی مشابهی که من فکر می کردم ندارند.

به هر حال...

این عطر واقعا بوی خوبی دارد. بوی بسیار تازه ای دارد، سیب در صندلی جلوی این عطر قرار دارد و هر چیز دیگری که لیست شده است (گاردنیا، لیلی دره، توبروز) همگی در پس زمینه هستند، اما قطعا نقش خود را در رایحه کلی ایفا می کنند. عاشقشم. تنها چیزی که فهرست شده است و من مطلقاً هیچ کدام از آن را دریافت نمی کنم، نعناع هندی در نت های پایه است. من هیچ گیاه پاتچولی را تشخیص نمی دهم. (یادداشت جانبی: من هم عاشق بطری هستم!)

به هر حال این بوی عالی می دهد! و من واقعا از شهرت بدی که رایحه های افراد مشهور بدست می آورند خسته شده ام. من ده ها مورد از آنها را خریداری کرده ام که دارای قدرت ماندگاری بسیار چشمگیری هستند که مطمئناً این یکی از آنهاست. من هرگز با این عطر به جایی کمتر از 5 ساعت نمی رسم و شما می توانید یک بطری بزرگ از این عطر را با قیمت 20 دلار در TJ Maxx یا Ebay خریداری کنید. اگر با آن سنگین باشم و دما/هوا گرم باشد اما گرم نباشد، در واقع می توانم تا 7 ساعت با آن کار کنم.

همچنین باید توجه داشته باشید که من با این مورد تعارفات زیادی دریافت کردم. من 2 شغل کار می کنم و چندین نفر در هر دو شغل مدام به من می گویند که بوی این یکی چقدر خوب است و از من می پرسند که چیست.

من شخصاً به تمام عطرهای ماریا که تا به حال خلق کرده است فکر می کنم (و مالک حدود نیمی از آنها بوده ام) ... این عطر کاملاً بهترین رایحه را دارد. عطر شماره 1 من ماریا را دف کنید. من معمولاً فقط نیمی از سال را در هوای گرم از حدود آوریل تا پایان سپتامبر می پوشم، اما در آن ماه ها، استفاده زیادی از آن می کنم.

ماندگاری - 5-7 ساعت بسته به تعداد اسپری که استفاده می کنم. من به آن 8/10 می دهم

Sillage - چند پا را برای چند ساعت اول خاموش کنید. من می گویم 8/10

خود رایحه - 9.5/10

امتیاز کلی - 9/10

شست بالا ماریا! از این یکی فلانکر درست کن!! احتمالاً این نیز شگفت انگیز خواهد بود.

نظر سوم: یادم می آید که این را در سالی که منتشر شد به عنوان هدیه از مادرم گرفتم، زیرا من تقریباً ماریا را بت می کنم و همچنین به این دلیل که عاشق "M" ماریا بودم. M به سراغ عطر من رفت و از وقتی بیرون آمد هر روز صبح آن را اسپری می کردم. زمانی که Forever به من هدیه داده شد، در عرض یک هفته، M را کنار گذاشتم، بنابراین این مورد به من تبدیل شد و از سال اول سال 90-10 تقریباً هر روز از آن استفاده می کردم.

Forever ممکن است در ابتدا کمی قوی ظاهر شود، به حدی که وقتی برای اولین بار آن را اسپری کردم تقریباً کاملاً مورد پسند نبود، اما در نهایت پس از چند دقیقه اول آن را دوست داشتم و بعد از یکی دو ساعت اول، کاملاً آن را دوست داشتم. . من متوجه شدم که این یکی از آن عطرهایی است که با گذشت زمان بهتر می شود. من قطعا با کسانی که می گویند رایحه گلی تازه است و به نظر من کمی شیرینی میوه ای بعد از ته نشین شدن آن وجود دارد موافقم. در حد طول عمر؛ همانطور که قبلاً اشاره کردم، در چند سال گذشته تقریباً هر روز این را روی خودم اسپری کرده ام و بعد از یک روز طولانی در محل کار هنوز عطر آن وجود دارد، سپس بعد از دوش گرفتن در شب و صبح به نوعی هنوز وجود دارد. من قطعا می توانم مقدار بسیار کمی از آن را بو کنم. تنها چیزی که در این مورد دوست ندارم بطری است. حالا من عاشق طراحی هستم، اما در گذشته چند تا از کلاهک ها را شکسته ام.

وقتی حدود 15 سال داشتم از والدینم عطر خاصی برای کریسمس خواستم و از آن زمان دوستان/خانواده‌ام تصور می‌کردند که من واقعا عطر جمع‌آوری می‌کنم، بنابراین در کل مجموعه رو به رشدی که دارم، فوراور تنها عطری است که به طور منظم استفاده می‌شود. همچنین این یکی از تنها عطرهایی است که سال به سال برای خودم می خرم. بسیار نادر است که عطر متفاوتی را انتخاب کنم و همیشه آن را به افرادی که می پرسند من چه می پوشم توصیه می کنم.

نظر چهارم راجب ماریا کری فوراور: لحظه ای که این را اسپری می کنید، بوی ترد و خوشمزه سیب/انگور با لمس وانیل به مشام می رسد... بسیار زیبا. یکی از دلایلی که من این عطر رو گرفتم اینه که رایحه بسیار منحصربفردی داره...تنها عطر دیگه ای که بویی شبیه به این داره عماریج جیوانچی هست که اون کرم معطر انگوری هم داره. خیلی خوشمزه. Forever بسیار قوی است و به راحتی 8 ساعت دوام می آورد. آبمیوه بسیار روغنی است که می تواند یک چیز خوب و بد باشد ... بد است زیرا می تواند به طور غیرقابل برگشتی روی بلوز شما لکه دار کند، اما خوب است زیرا آب میوه روغنی به معنای غلظت بسیار خوبی است که برای استفاده در تمام روز به بیش از 2 اسپری نیاز ندارد. این عطر یکی از محبوب ترین عطرهای من است.

نظر یک آقا در مورد این عطر: من عاشق این عطر هستم! این یکی از مورد علاقه های من است و باید بگویم، به نظر من، این یکی از بهترین های ماریا در کل مجموعه اش است! من الان تک تک آنها را دارم، اما تقریباً همه آنها را استشمام کرده ام، و این یکی از بالغ ترین رایحه های او و یکی از زنانه ترین و دلپذیرترین رایحه های اوست.

من دوست دارم این را در مدرسه و در مناسبت های خاص یا برای زمانی که می خواهم کسی را تحت تاثیر قرار دهم بپوشم.

بطری کاملاً زرق و برق دار است! من یک بطری 1.7 (50 میلی لیتری) با یک لوسیون بدن کوچک در یک مجموعه هدیه به قیمت 10 دلار دریافت کردم! چگونه می توانید چنین معامله ای را شکست دهید؟! :)

این عطر تازه، زیبا، زنانه، تمیز و در عین حال میوه ای با قیمتی مقرون به صرفه است!

من قطعا این عطر را توصیه می کنم!

من همیشه یک عطر ماریا دارم! او واقعاً یک مجموعه عالی دارد!

نظر ششم راجب ماریا کری فوراور: 
اکثر عطرهای تابستانی که امتحان کرده‌ام، عطر و ماندگاری ضعیفی دارند، و عطرهای باکیفیت کمیاب هستند، بنابراین وقتی فهمیدم فوراور یکی از آن‌ها بود، شگفت‌زده شدم. این یکی از آن عطرهایی است که توصیف آن سخت است (عیب بدی نیست، احتمالاً به این دلیل است که نت ها به خوبی با هم ترکیب می شوند) و در واقع آنطور که بسیاری از مردم فکر می کنند بوی "ترد" ندارد. من بیشتر سیب، گل سرخ، گاردنیا و نیلوفر آبی مصرف می کنم.

نت های دیگر نیز وجود دارند (علاوه بر گیاه نعناع هندی) اما چندان قابل تشخیص نیستند. من عاشق بطری و درب آن هستم، اما از درب تستر متنفرم. هر وقت از آن استفاده می‌کنم، فراموش می‌کنم که درب را در دستم گرفته‌ام، زیرا احساس می‌کنم بخشی از بطری نیست و فقط زمانی متوجه می‌شوم که درب را می‌گیرم که همه به دست من خیره شده‌اند. LOL. فوراور برای رایحه تابستانی عطر بسیار خوبی دارد، کمی بالاتر از متوسط ​​و حتی به نظر من سیلاژ بهتری از M دارد. طول عمر بسیار خوب است، و در حالت خشک، نوعی احساس "رنگ پریده" به آن می دهد.
هنوز سیب، اما با مشک. در واقع بوی عجیبی می دهد، اما برایم مهم نیست. این و دوباره عطر من قطعا عطرهای مورد علاقه من ماریا هستند، من 9/10 را می دهم

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.