بهترین سن برای مدل شدن

مجله زیبایی و مد

بهترین سن برای مدل شدن

۲۱۶ بازديد
نظر عمومی این است که چیزی به عنوان "خیلی جوان" برای شروع مدلینگ وجود ندارد. با این حال ، سن ایده آل برای مدلینگ زن و مرد شانزده سال است. این به این دلیل است که مدل در این مرحله یک فرد جوان محسوب می شود. به نظر می رسد که شروع به کار از جوانی مطلوب است زیرا یک حرفه مدلینگ ممکن است مدتی طول بکشد تا سرعت خود را افزایش دهد و پیشرفت کند.

دختران در مقابل پسران

در مورد بهترین سن برای شروع مدلینگ ، بین جنسیت ها تفاوت واقعی وجود ندارد. برای هر دو مدل مرد و زن ، شانزده سال سن ایده آل در نظر گرفته می شود. با این اوصاف ، ممکن است مدل های زن در سنین پایین تر از مردهای همکار خود محبوبیت بیشتری پیدا کنند.
دلیل این امر این است که مدل های مرد با افزایش سن بهتر می شوند و در دهه سی و حتی چهل سالگی موفقیت های بیشتری کسب می کنند.

کی دیر است؟

اگرچه انواع خاصی از مدلینگ وقتی به سن مدل ها می رسد ، دارای پنجره وسیعی هستند ، اما قابل درک است که اواخر دهه سی احتمالاً برای شروع حرفه مدلسازی دیر است.

مدلهایی که با موفقیت قوانین را زیر پا گذاشتند

    دریک برنت یک مدل آمریکایی است که در 25 سالگی قرارداد امضا کرد. او برای سلین پیاده روی کرده و با مدل های بین المللی Topshop ، Missoni و Rag and Bone معاملات مدلینگ بزرگی انجام داده است.

2. کتی نشر یک مدل روسی است که در 27 سالگی کشف و امضا شد. او در دوران کوتاه حرفه ای خود 63 برنامه را پیاده روی کرده است ، مدلینگ برای افرادی مانند Louis Vuitton و Yves Saint Laurent.

3. Aymeline Valade یک مدل فرانسوی است که در سن 26 سالگی با او قرارداد امضا کردند. او در جوانی چندین بار با او تماس گرفت ، اما تحصیلات خود را در اولویت قرار داد. با وجود ورود دیرهنگام به دنیای مدلینگ ، او در اولین هفته مد خود برای Chanel ، Chloe ، Versace ، Dolce and Gabbana و Gucci قدم زد.

مدلینگ تجاری را در نظر بگیرید

انواع مختلف مدلینگ می تواند تعیین کند که سن مدل چقدر مهم خواهد بود. مدلینگ  تجاری ترویج ، نمایش یا تبلیغ محصولات تجاری (اغلب پوشاک) است. مدل سازی تجاری به مدل هایی در هر سنی نیاز دارد ، از مدل سازی کودک شروع می شود و تا مدل سازی بالغ را در بر می گیرد.

آیا چیزی به عنوان خیلی جوان در مدلینگ وجود دارد؟

مدلهای کودک از چند هفته تا چهارده سالگی متغیر هستند ، بنابراین هیچ محدودیتی در مورد مدلینگ وجود ندارد.
بهترین سن برای شروع مدلینگ مد ، در اسرع وقت است! شما می توانید از یک مدل کودک شروع کنید و به مدل سازی ادامه دهید. به هر تجربه ای که قبل از امضای یک آژانس در مقابل دوربین داشته اید ، مورد توجه قرار می گیرد.

برای شروع یک وبسایت ایرانی را می شناسم که یک آژانس مدلینگ هم هستند.برای ثبت نام و تایید شدن به صفحه آژانس مدلینگ مدل آکادمی بروید!
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.