تم تولد دخترونه با نمک و جذاب

۲۲۰ بازديد
به به تو این مطلب قراره چه تم هایی رو بهتون معرفی کنم که ببینید و عشق کنید. 
تم تولد دخترونه با نمک و در عین حال با شکوه و جذاب رو تو این مطلب داریم که در کنارش ایده هایی برای گرفتن جشن هم هست و به شما کمک میکنه چطور محیط رو با توجه به نوع تم و ایده مد نظر دیزاین کنید. 

ایده های جشن تولد نوجوانان سخت است زیرا تم های شاهزاده خانم و دزدان دریایی دیگر یک گزینه نیستند و شما به چیزهای جالب توجه محدود شده اید ، چیزی که همیشه برای والدین در حال تغییر است و تا حدودی خطرناک است. با این اوصاف ، من به شکار رفتم و 16 ایده جشن تولد برای نوجوانان پیدا کردم که فکر می کنم (هی ، من فقط برای این که سرد باشم عکس می گیرم) می تواند عنوان "پدر و مادر باحال" را برای شما به ارمغان بیاورد (حداقل تا زمانی که مجبور شوید آن را کنار بگذارید. دوباره تلفن همراه آنها) و جشن تولد بعدی نوجوان خود را به بهترین جشن تبدیل کنید! و پس از اتمام بررسی این ایده های سرگرم کننده ، در پایان این پست ، من شما را به هدایای فوق العاده ای هدایت می کنم که نوجوانان دوست خواهند داشت.

مهم است بدانید که نیازی نیست پول زیادی خرج کنید یا مکانی را اجاره کنید تا اوقات خوبی را به نوجوانان بدهید. ایده های سرگرم کننده زیادی برای جشن تولد نوجوانان وجود دارد که مقرون به صرفه هستند و می توانند در خانه خود میزبانی شوند. تا زمانی که غذا و دوستان وجود دارد ، هر چیز دیگری که ارائه می دهید فقط یک امتیاز است. نوجوانان در استخوان های خود سرگرم می شوند!

16 ایده های جشن تولد دختران نوجوانان


CANDY THEMED TEEN PARTY ~ ELISA HUBBARD STUDIOS
آب نبات نه تنها فوق العاده خوشمزه است ، بلکه در واقع تزئینات فوق العاده ای نیز دارد! شما می توانید به یک تم رنگی ، سبک تم آب نبات (پرنعمت؟) و غیره پایبند باشید. بچه ها می توانند بازی های مربوط به آب نبات را انجام دهند ، جوایز آب نبات برنده شوند. شما می توانید از نعمت جشن آب نبات استفاده کنید ... یا ، فقط می توانید از آب نبات به عنوان پس زمینه برای مهمانی استفاده کنید و اجازه دهید بچه ها با هم قاطی شوند ، شیرینی های خود را بخورند ، یک فیلم در فضای باز تماشا کنند یا هر کاری که نوجوانان دوست دارند انجام دهند. بیشتر آنها فقط عاشق معاشرت هستند!

MINUTE برای برنده شدن در آن ~ بیایید با هم متحد شویم
گاهی اوقات نوجوانان دارای محدوده توجه کوتاهی هستند و این بازی های دقیقه به مرحله برنده شدن یک مهمانی نوجوان عالی را رقم می زند! ترکیب آنها ساده است و سریع بازی می کنند ... اوه ، و همیشه سرگرم کننده است. برای عکاسی خنده دار حتما دوربین خود را بیرون نگه دارید. قسم می خورم که نوجوانان و کودکان نوپا بهترین عکس ها را می سازند. خوب ، من فکر می کنم فقط این است که بچه های بین من اجازه نمی دهند عکس های آنها را بگیرم. اما ، وقتی به سن نوجوانی می رسند ، همه به دنبال گرفتن ژست هستند!

برخی از محصولات مورد علاقه برای این مهمانی: این وزوزها برای بازیهای دقیقه به مرحله مفید هستند و اگر مدال نگیرید برنده بودن چقدر خوب است؟ این مدال ها عالی و مقرون به صرفه هستند ... و به صورت عمده عرضه می شوند!

ایده های تم تولد دخترانه INSTAGRAM ~ KARA’S PARTY


دختر نوجوان من عاشق انجام عکاسی با دوستانش است. آنها از داشتن یک مهمانی در اینستاگرام یا SnapChat ... با عکسهای زیادی از خود کامل می کنند! اگر آنها می خواهند مهمانی را درجه یک کنند ، حتی می توانند لباس های خود را تغییر دهند و شما (یا عکاس دیگری) می توانید برای گرفتن چندین عکس از دوستان در دسترس باشید. چقدر زیبا خواهد بود که بهترین عکس را قاب بندی کرده و بعداً به همه آنها "عکس دوست" قاب شده بدهم؟

برخی از محصولات مورد علاقه برای این مهمانی: Fujifilm بسیار بیشتر از کاغذ عکس معمولی دارد ... ما عاشق این طرح های سرگرم کننده کاغذ عکس هستیم که میهمانی مهمی برای مهمانان خواهد بود! همچنین ، داشتن عکس های احمقانه با دوستان همیشه مفرح است ، اگر ترجیح می دهید مسیر "احمقانه" را طی کنید ، بنابراین لباس و لوازم جانبی تهیه کنید. ما عاشق این بسته عظیم عینک آفتابی هستیم!

NIGHT GAMES PARTY ~ The CRAFTING CHICKS


هیچ پستی در مورد ایده های جشن تولد نوجوان بدون ذکر بازی های شب کامل نخواهد بود! بازیهای سرگرم کننده زیادی وجود دارد و انجام آنها در تاریکی چیزی است که آنها را بیشتر سرگرم کننده می کند. اگر همسایگان سرد و بلندگوی خوبی دارید ، بگذارید آنها یکی از لیست های پخش مورد علاقه خود را پخش کنند تا در حین بازی در فضای باز شنیده شود. مطمئن شوید که یک نوشیدنی خنک تر و مقداری تنقلات (ترجیحاً بدون بسته بندی ، بنابراین حیاط را تمیز نمی کنید) را روی میز نگه دارید!

برخی از محصولات مورد علاقه برای این مهمانی: این بسته مهمانی از لوازم جانبی درخشان در تاریکی بسیار سرگرم کننده است (عینک ، دستبند ، چراغ های انگشتی و غیره !!) و ، این نوار UV Blacklight بسیار جالب است!

EMOJI THEMED PARTY ~ خواسته ها و خواسته ها تم تولد دخترانه


چگونه می توانیم بفهمیم نوجوانان دختر ما در متن های خود بدون ایموجی چه احساسی دارند ؟! فقط اذیت کردن ... یه جورایی دیدید آن کیک emoji po0p چقدر زیبا است؟ گفتن آن کمی دور از ذهن به نظر می رسد ، اما جدی است. جذاب. نکته ساده در مورد یک جشن ایموجی این است که به معنای واقعی کلمه تنوع بسیار زیادی از تزئینات تزئینی و تزئینات ایموجی در دسترس است.

برخی از محصولات مورد علاقه این مهمانی: این جاکلیدی های ایموجی بسیار مورد پسند مهمانی ها هستند ... من می دانم که بچه های من آنها را به کوله پشتی خود می چسبانند و حتی بیشتر دوست دارند که دوستانشان نیز آن را داشته باشند!

شکار SCAVENGER عکس در خارج از منزل ~ یا بنابراین می گوید…
این یکی از ایده های فعالیتی است که برای بچه های کوچک ، تا نوجوانان و بزرگسالان سرگرم کننده است! به سادگی آنها را با دوربین (که به نظر می رسد اکثر نوجوانان این روزها تلفن دارند که کار می کند) و محدودیت زمانی دارند به بیرون (یا به مرکز خرید؟) بفرستید. مکانهای سرگرم کننده زیادی برای رفتن به جشن تولد نوجوانان وجود دارد!) ببینید چه کسانی می توانند برای هر حرف الفبا عکس بگیرند. برخی از جوایز سرگرم کننده را در دسترس داشته باشید و حتی تصاویر آنها را به یک کولاژ عکس تبدیل کنید! اطلاعات بیشتر را در مورد پست وبلاگ که در بالا پیوند داده شده بخوانید.

برخی از محصولات مورد علاقه برای این مهمانی: بچه ها را پر از انرژی در حین بیرون رفتن با این آبنبات های خوشمزه و ارگانیک که من وسواس زیادی در آنها دارم ، نگه دارید! اگر بچه ها در تاریکی بیرون هستند ، شاید برخی از چراغ قوه های کوچک به کارتان بیایند.

ایده های فیلم خارجی ODDOOR VI KARA’S PARTY IDEAS


نوجوانان من عاشق دور هم جمع شدن برای تماشای فیلم هستند. با یک میز پر از غذا ، یک فیلم سینمایی در فضای باز می تواند یک موفقیت کامل باشد. حتماً به همه یادآوری کنید که پتو ، کیسه لوبیا ، صندلی چمن یا هر چیزی که برای نشستن راحت می بینند ، همراه داشته باشند!

برخی از محصولات مورد علاقه این مهمانی: شما به فیلمی احتیاج دارید که والدین از آن شکایت نکنند ... این 100 ایده فیلم خانوادگی برای فیلم شب را ببینید! و این جعبه های پاپ کورن واقعاً روحیه را ایجاد می کند!

PINK and GOLD GLITTER PARTY ~ میزبان با بیشترین
این برای نوجوان فانتزی است که کمی درخشش را دوست دارد ... یا درخشش زیادی را دوست دارد! این یک مهمانی بسیار زیبا است و محصولات زرق و برق زیادی وجود دارد که می توان برای این مورد استفاده کرد. من فکر می کنم این به عنوان یک مهمانی دخترانه بسیار سرگرم کننده خواهد بود ... شاید از تفریحات آبگرم لذت ببرید ، ناخن نقاشی کنید ، ماسک صورت بزنید ، شربت سیب زمینی بنوشید ، انگور منجمد بخورید. من حتی شنیده ام که افرادی یک استایلیست یا ماساژور را استخدام کرده اند تا یک ساعت به مهمانی بیایند تا آموزش ببینند و یا برخی از درمان های آبگرم را انجام دهند. من می خواهم به آن مهمانی دعوت شوم!

برخی از محصولات مورد علاقه برای این مهمانی: این بطری های آب زرق و برق یک هدیه عالی و یا یک مهمانی می دهند! ما همچنین این لاک ناخن فوق العاده زیبا را دوست داریم ... لذت بردن از آن برای نوجوانان در مهمانی یا پذیرایی از خانه!

GIANT SLIP N ’SLIDE PARTY ~ WATT PAD
آیا تا به حال یک اسلاید غول پیکر بزرگ انجام داده اید ؟؟ این جور مهمانی است که می خواهم به آن دعوت شوم! … آیا والدین خوش آمدید؟ ما در این موارد خیلی اوقات خوشی را گذرانده ایم! راه اندازی و راه اندازی آن بسیار ساده تر از Slid n ’Slides ارزان قیمت است که در فروشگاه خریداری می کنید. به علاوه ، می توانید پلاستیک را برای استفاده مجدد در مهمانی بعدی خود ذخیره کنید.

برخی از محصولات مورد علاقه برای این مهمانی: این قلم نقاشی های پلاستیکی تنها چیزی است که شما برای شروع این مهمانی به آن نیاز دارید و سهام را فراموش نکنید.
TEEN BEACH PARTY ~ CARTCH MY PARTY
ساحل در یوتا زندگی می کند ، واقعاً یک گزینه نیست. اما ، ما می توانیم تظاهر کنیم .. ممکن است مجبور باشیم به جای تخته موج سواری از تخته های طولانی استفاده کنیم! در حالی که به دنبال ایده های سرگرم کننده جشن تولد نوجوان بودم ، این یکی قطعاً توجه من را جلب کرد! بچه ها می توانند دستبندهای صدفی خود را بسازند (این برای نوجوانان فعلی من بسیار شگفت انگیز است) ، نوشیدنی های پینا کولادا بخورند ، در استخر بازی کنند (آیا می توانید به استخر دسترسی پیدا کنید!) ، دمپایی را تزئین کنید یا ماسه ماه درست کنید.

برخی از محصولات مورد علاقه این مهمانی: این حوله های ساحلی عالی در بسته بندی 4 تایی و با قیمت عالی عرضه می شوند! و این بادکنک بادکنکی مهمانی ساحلی را فریاد می زند !!

چگونه جذاب باشیم؟

خب، راستش را بخواهید همه مردان با ظاهر خوب و جذاب متولد نشده اند یا ذاتا جذاب نیستند تا همسر آینده خود را برای ازدواج قانع کنند. جذابیت عمدتا اکتسابی است و در این مطلب ما 14 راهکار عملی و جدید را از چندین موسسه معتبر روانشناسی و مد دنیا جمع آوری کرده و در اختیار شما قرار می دهیم.

علم جذب افراد بسیار پیچیده است و به عوامل مختلفی بستگی دارد از بو گرفته تا رنگ لباس و… در اینجا 15 استراتژی را برای جذب فرد مورد نظرتان آورده ایم.

بخش اول: رعایت نظافت و لباس مناسب

ساده ترین و ابتدایی ترین کاری که می توانید انجام دهید، رعایت بهداشت شخصی است. تمیزی و بوی خوب باعث می شود که مردم به طور ناخودآگاه به شما نزدیک تر شوند. از این مراحل برای بهبود شرایط روزمره استفاده کنید.

بقیه مطلب اینجاست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.