سوال و جواب های رایج در خصوص لیزر مو های زائد

۲۳۴ بازديد
در این مطلب به نکات و سوال و جواب های رایجی در خصوص لیزر موی زائد می پردازیم. 

آیا لیزر موهای زائد بر روی انواع پوست موثر است؟


مشاوره برای تعیین لیزر درمانی خاص لازم برای رفع نیازهای موزدایی لازم است. تنظیمات لیزرهای ما بسته به رنگ مو و رنگ پوست شما قابل تنظیم است. Glow Med Spa جدیدترین فناوری حذف مو را ارائه می دهد ، بنابراین محدودیت ها در حداقل موارد است. در واقع ، لیزر جدید Candela GentleMax TM ما به طور خاص برای استفاده در رنگ پوست روشن و تیره طراحی شده است.

آیا لیزر موهای زائد دردناک است؟


در حین لیزر موهای زائد ، بیماران احساس می کنند. در بیشتر قسمتها ، یخی که هنگام روشن بودن لیزر خارج می شود ، احساس لیزر را پوشش می دهد. تعداد کمی از بیماران خارش ، قرمزی یا تورم جزئی در ناحیه درمان را گزارش می دهند که ظرف چند روز فروکش می کند.

به چند روش درمانی نیاز دارم؟


با توجه به طبیعت متلاطم شدن چرخه رشد مو ، که در آن برخی از موها به طور فعال در حال رشد هستند در حالی که برخی دیگر در حالت خواب هستند ، لیزر موهای زائد برای گرفتن هر مو به مرحله رشد "فعال" نیاز به درمان های مختلف دارد. تعداد درمان های لیزر موهای زائد لازم برای از بین بردن کامل موهای زائد در افراد مختلف متفاوت است و بهتر است هنگام مشاوره تعیین شود. بیشتر بیماران به 4-6 درمان موزدایی نیاز دارند که بین فواصل 4-6 هفته پخش شود.

چگونه لیزر موها را برای از بین بردن هدف قرار می دهد؟


لیزرها با استفاده از پالس های سبک و الکتریکی فولیکول مو را گرم می کنند و ریشه های آن را از بین می برند بدون اینکه به بافت یا پوست اطراف آن آسیب برساند. با هدف قرار دادن فولیکول ، درمان های لیزر موهای زائد مانع رشد موهای آینده می شوند.

چه مناطقی را می توان لیزر کرد؟


اصولاً همه جا ، به جز ابرو. ما ترجیح می دهیم خیلی به چشم نزدیک نشویم. در عوض حتما برای اپیلاسیون ابرو بدون درد ما وارد شوید!

چه مدت پس از اپیلاسیون می توانم لیزر موهای زائد را انجام دهم؟


بعد از آخرین واکس خود باید حداقل 6 هفته صبر کنید. سعی نکنید

آیا زمان کوتاهی برای لیزر موهای زائد وجود دارد؟


پس از درمان باید آماده باشید تا به کار خود برگردید یا روز خود را ادامه دهید. از نظر حذف مو ، در طی درمان یا بلافاصله پس از درمان متوجه ریزش برخی از موها خواهید شد. این روند حدود 21 روز ادامه خواهد داشت - درست زمانی که زمان آن رسیده است که قرار ملاقات بعدی خود را دوباره تنظیم کنید. اثرات نادر پس از آن عبارتند از: قرمزی در ناحیه ای که تحت درمان قرار گرفته است. اگر بدون کرم ضد آفتاب در معرض آفتاب قرار گرفتید ، ممکن است تغییر رنگ پوست را نیز مشاهده کنید.

چگونه برای لیزر موهای زائد خود آماده شوم؟


قبل از اولین جلسه ، برای شما مهم است که به مدت شش هفته از اپیلاسیون خودداری کنید. این مورد در مورد استفاده از موچین نیز وجود دارد. لیزر باید بتواند فولیکول مو را شناسایی کند. در این دوره زمانی ، اصلاح قابل قبول است.

شما باید از خورشید دور باشید. هر برنزه شدن پوست می تواند منجر به ایجاد رنگدانه در مناطقی شود که لیزر می کنید.

اگر مستعد عصبی شدن هستید ، باید 24 ساعت قبل از جلسه خود از مصرف کافئین خودداری کنید.

روز قبل از درمان ، باید با تیغ تمیز و جدید اصلاح کنید. با لیزر ، لیزرها می توانند فولیکول ها را پیدا کنند. با استفاده از تیغ تمیز و جدید اطمینان حاصل می شود که هیچ باکتری طولانی مدت وجود ندارد که پس از لیزر درمانی باعث درماتیت تماسی شود. (درماتیت تماسی نوعی تاخیر در واکنش آلرژیک پوست است که در اثر تماس پوست با یک ماده حساسیت زا خاص ایجاد می شود).

لیزر مو های زائد در کرج

مجموعه بینی مد ارائه دهنده خدمات لیزر مو های زائد در کرج با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت می باشد. 
جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت و نحوه خدمات رسانی مجموعه بینی مد در خصوص لیزر موی زائد در کرج می توانید به وب سایت این مجموعه مراجعه نمایید.

دقیقاً چه زمانی باید قبل از لیزر درمانی اصلاح کنم؟


ظرف 24 ساعت از قرار ملاقات با لیزر ، اصلاح کنید. تکنسین لیزر شما نمی تواند از مناطق با مویی که بالای پوست هستند عبور کند. آنها حتی نمی توانند از نواحی دارای موی خشن رد شوند زیرا به لیزر آسیب می رساند و احتمال سوختن / رنگدانه شدن را افزایش می دهد ، همچنین باعث می شود که لیزر باعث آسیب بیشتر شود.

اگر در حین اصلاح موهایتان از دست می رود ، تکنسین Glow شما باید از انجام لیزر در آن مناطق خودداری کند ، جلسه را به زمان دیگری موکول کند ، یا به شما این امکان داده می شود که تکنسین لیزر موهای از دست رفته را با پرداخت هزینه بپردازید از 10.00 دلار

* توجه: این هزینه 10 دلاری برای هر تار موی از دست رفته است. مشتریان باید در قرار ملاقات تراشیده و تمیز باشند. اگر یک اتفاق یک بار لازم باشد که تکنیک های لیزر کل منطقه را از ابتدا تا انتهای خود تراشند ، قیمت این سرویس اضافی که ارائه می شود در حدود 20 تا 50 دلار است که توسط تکنسین لیزر تعیین شده است.

اسلات زمانی که برای شما در نظر گرفته شده است ، فقط زمان کافی برای انجام جلسه لیزر را برای شما فراهم می کند ، بنابراین اگر لازم است قبل از معالجه قبل از تراشیدن ریش تراش شوید ، لطفاً هنگام رزرو قرار ملاقات ، به هماهنگ کنندگان Front Desk ما اطلاع دهید تا بتوانند تنظیم کنند زمان صحیح برای شما در نظر گرفته شده است.

پس از انجام لیزر موهای زائد باید چه مواردی را بدانم؟


بلافاصله پس از درمان و به مدت دو هفته پس از جلسه خود ، باید از قرار گرفتن در معرض آفتاب محافظت نکنید. اگر مجبورید به زیر آفتاب بروید ، باید ضد آفتاب با روی ، 20 SPF یا بالاتر استفاده کنید. مشتریانی که درمان های لیزر موهای زائد را انجام می دهند باید از اپیلاسیون و / یا موچین به عنوان گزینه ای برای از بین بردن موهای زائد خودداری کنند. هنگام انجام لیزر درمانی ، لطفاً اصلاح کنید تا موهای باقیمانده بین جلسات لیزر از بین برود.

در جلسه مشاوره حذف مو چه انتظاراتی دارم؟


قبل از بازدید باید منطقه را اصلاح کنید. هنگامی که در اتاق درمان هستید ، تکنسین لیزر و استاد زیبایی ، همه چیز را در مورد لیزر و آنچه در طول درمان انتظار دارید را برای شما توضیح می دهند. عکس از منطقه گرفته می شود (اگر این برزیلی باشد ، فقط ران در عکس قرار می گیرد و توسط شما پاک می شود تا بایگانی شود). مدیر پزشکی ما ، دکتر ردمن ، در دسترس است تا تنظیمات و روشهای لیزر را برای مشتریانی که ممکن است س questionsالات بیشتری داشته باشند یا شرایط منحصر به فرد داشته باشند ، بررسی و توصیه کند. اگر به خدمات وی علاقه مند هستید ، لطفاً با تکنسین لیزر خود مشورت کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.