5 نکته برای کمک به تسریع بهبودی شما بعد از جراحی پلک

۲۱۲ بازديد
جراحی پلک ، پوست افتاده دور چشم را سفت می کند تا ظاهر شما را بهبود بخشد و انسداد بینایی را از بین ببرد. این روش باعث کاهش چین و چروک ، از بین بردن کیسه ها ، بهبود دید و همچنین سالها جوانتر به نظر می رسد. 

در موسسه تایانی ، ما در مراقبت از چشم و جراحی پلک تخصص داریم. تیم متخصص ما می تواند نیازهای چشم شما را درمان کند و به شما کمک کند تا دوباره عاشق ظاهر خود شوید. اگر با ما جراحی پلک را انتخاب کنید ، اطمینان خواهیم داد که بهبودی سریع خواهید داشت تا بتوانید سریعتر از نتایج خود لذت ببرید.

در طی جراحی پلک چه اتفاقی می افتد؟


جراحی که بلفاروپلاستی نامیده می شود ، در پلک بالا و پایین انجام می شود و یک روش ساده است. پزشک یک برش برای از بین بردن پوست ، چربی یا عضله اضافی و باز کردن ناحیه چشم ایجاد می کند. برش هایی روی هر دو ایجاد می شود ، اما معمولاً فقط پلک های بالایی به بخیه نیاز دارند. این موارد برای مدت سه تا شش روز در جای خود باقی می مانند و در طی یک تا دو هفته احساس بهتری خواهید داشت.

مانند هر عمل جراحی ، خطرات دیگری نیز وجود دارد و تیم موسسه تایانی در مورد آنها با شما گفتگو خواهد کرد. چند خطر شامل موارد زیر است:

خون ریزی
جای زخم
عفونت
تحریک
خشکی چشم

چه فوایدی دارد؟

جراحی پلک معمولاً به دو دلیل زیبایی و عملکردی انجام می شود. برخی از افراد می خواهند خطوط اخم را بردارند ، در حالی که برخی از افراد دید بهتر دارند. در اینجا همه روشهایی وجود دارد که این روش می تواند زندگی شما را بهتر کند:

اختلال بینایی را بازیابی کنید
بینایی (جانبی) را بازیابی کنید
پوست شل و آویزان را از بین ببرید
افتادگی پلک های بالا و پایین را بهبود ببخشید
رسوبات چربی را برطرف کنید تا پف کنید
کیسه های زیر چشم را از بین ببرید
چین و چروک های صاف

بهبودی چه مدت است؟


اکثر بیماران ما بعد از چند هفته به فعالیت های عادی خود برمی گردند. اما کبودی ، تورم و درد خفیف می تواند کمی بیشتر بماند. به همین دلیل بسیار مهم است که مطمئن شوید از دستورالعمل های بعد از عمل ما پیروی می کنید. در اینجا چند نکته بهبودی وجود دارد:

یک بسته یخ و لنت های کوچک گاز آماده و در خانه منتظر شما هستند تا به شما در کاهش تورم و ناراحتی کمک کند.
داروی مسکن را زودتر از موعد مصرف کنید ، این دارو بدون نسخه یا توسط پزشک تجویز می شود.
قطره چشمی ضروری است و پزشک شما را در مورد بهترین نوع به شما توصیه می کند.
استراحت خود را از دست داده و در حالت سر بالا بخوابید.
برای محافظت در برابر آفتاب از کرم ضد آفتاب و عینک آفتابی استفاده کنید. این همیشه توصیه می شود ، اما به خصوص تا زمان بهبودی کامل.
رعایت این نکات اطمینان از بهبودی سریع شما را فراهم می کند ، بنابراین می توانید از شکل ظاهری خود زودتر لذت ببرید!

جراحی پلک می تواند احساس خوبی در مورد خود ایجاد کند و مواردی را که به بینایی شما آسیب می رسانند از بین ببرد. بگذارید به شما کمک کنیم تا بهتر دیده و ظاهر شوید. برای تعیین وقت ملاقات از وب سایت ما دیدن کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.