اسم ادکلن های معروف زنانه که همه میشناسنشون!

۲۲۵ بازديد
بهترین ادکلن های زنانه ای اسمشون مثل بمب ترکیده و حتما باید اون ها رو بشناسید. 
پیشنهاد می کنم قبل از شروع به مطالعه این مطلب، توجهی به اسم عطر معروف زنانه داشته باشید و اگر دوست داشتید بیشتر از این مواردی که تو این مطلب معرفی میشه رو ببینید، به این لینک مراجعه کنید. 
اگر تمایل به خرید اینترنتی هم دارید میتونید از همین سایت اقدام کنید. 
خب بریم شروع کنیم به معرفی ادکلن ها:

Viktor & Rolf Flowerbomb

این عطر که مانند یک نارنجک واقعی شکل گرفته است ، با رایحه ای فوق العاده زنانه و گلی در یک اسپریتز منفجر می شود. اما این عطر گلهای مادربزرگ شما نیست. V&R’s Flowerbomb با رایحه هایی از شکوفه پرتقال و پچولی اغوا کننده در بالای گل یاس و گل سرخ تزریق می شود تا طراوت بخشیدن به عطر استاندارد گل باشد.

Diptyque Orpheon

قبل از ورود به عطر ، ابتدا برخی از مطالب پسین: Orphéon نواری در تقاطع 34 بلوار سن ژرمن و خیابان د پونتوئیز بود که م'sسسان دیپتیک در آنجا ملاقات می کردند. این عطر ادای احترام به آن دوران را با عطر و بوی احساسی chypre ، آمیخته با ته رنگهای تیره و معطر (فکر کنید توتون ، توت درخت ارس ، و فقط یک صابون). به نوعی تسکین دهنده و آشنا است ، و آن را به عطر عالی روزمره در کتاب ما تبدیل می کند.

Glossier You Perfume

این برند با عنوان "پوست شما اما بهتر" توصیف شده است ، جدیدترین نوع عطر و طعم Glossier دارای رایحه های کاملاً لطیف و رایحه ای لطیف از برج و مشک است. و ما با کمال میل از ذکر بطری ارگونومیک شایان ستایش ، که دارای طراحی چاپ انگشت شست است و به شما اجازه می دهد عطر کاملاً در دست شما بنشیند ، نمی گذریم.

Valentino Donna Born in Roma Yellow Dream

والنتینو این عطر را "تصویری معطر از خیابانهای رم" می نامد. وقتی فرهنگ خیابانی خود را به تصویر می کشم ، به کیسه های پلاستیکی سیاه پخش شده ، بطری های آبجو رها شده و عطر و بوی زباله ای که با غذاهای خیابانی آمیخته شده است فکر می کنم (آیا می توانید بگویید من در نیویورک زندگی می کنم؟) با این حال ، وقتی این بو را حس می کنم ، من را به یک باغ گل مستقیم از مری پاپینز منتقل می کنند - به طرز چشمگیری فقط با یک مرکبات مرکب تمیز می کنم. اگر رم این بو را دارد ، من را بشمار.

Kate Spade New York Eau de Parfum

مانند شما ، این عطر دارای لایه های زیادی است: این عطر با نت های زنانه توت فرنگی و ترنج شروع می شود ، قبل از خشک شدن ، نت های چوبی حساسی تر مانند آمبروکس و ترمه را نشان می دهد.

Giorgio Armani Si Intense Eau de Parfum

سلب مسئولیت: برای همه دوستان آماده باشید تا رایحه امضای شما را کپی کنند - این خیلی خوب است. از بطری شیشه ای مینیمالیستی شیک گرفته تا رایحه خیره کننده داخل آن - که ترکیبی از توت سیاه ، گل رز ، پاچولی و وانیل است - برای هر روز کاملاً متنوع است اما برای شب خرما کاملاً اغوا کننده است.

Oscar de la Renta Alibi Eau de Parfum Spray

اگر طرفدار عطرهای نفسانی هستید ، این یکی از مواردی است که باید امتحان کنید. رایحه زنجبیل-عنبر دارای نرمی است که شما را مانند پتوی گرم به خود جلب می کند (این توضیح می دهد که چرا من اخیراً با آن خوابیده ام).

Carolina Herrera Good Girl Eau de Parfum 50ml

بطری چشم نواز و استلت شکل دختر خوب واقعاً قابل تحسین است! با ترکیب یاس و توبروز با هماهنگی کامل ، شکافی شیرین و گلی برای این عطر عالی پیدا خواهید کرد. نت های پایه قهوه و کاکائو با خشک شدن و پیچ خوردگی غیرمنتظره چوبی و مشکی ، غنای آن را به ارمغان می آورد.

Givenchy L'Interdit Eau de Parfum 80ml

جیوانچی با نت های سفید شکوفه پرتقال ، یاس و توبرز ، به علاوه نت های تیره وتیور و پچولی ، چیزی کاملاً عطرآگین و عطرآگین ایجاد کرده است. خود را 'ادای احترام به زنانگی جسورانه inity ، L'Interdit هیچ گل گلی نیست ، بنابراین از سایه بیرون بروید و با این رایحه شیک بیانیه دهید.

Versace Dylan Turquoise Eau de Toilette 50ml

متعادل سازی ماندارین و لیمو دلپذیر با رنگی از فریزیا و انگور فرنگی سیاه ، دیلن فیروزه از ورساچه یکی از ضروریات فصل تابستان است. با رایحه های آبزی و پایه مشکی ، این عطر سرزنده از نسیم دریا الهام گرفته و در یک بطری طلا و فیروزه خیره کننده قرار گرفته است.

والنتینو دونا متولد رویای زرد روما 50ml

با الهام از مناظر رویایی و صداهای رم ، Donna Born in Roma Yellow Dream ترکیبی از یک لیمو مرکبات با گل نرم برای رایحه ای با بوی تازه است. در بطری طراحی شده با گل میخ والنتینو ، ما چیزهای بزرگی را برای این عطر پیش بینی می کنیم.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.