10 ایده عالی برای جشن تولد بزرگسالان

۲۱۹ بازديد
سلام به دوستای گلم تو این مطلب ار لوکس فیس باز هم میخوایم سراغ جشن تولد بریم که این بار مطلب مربوط به بزرگسالان میشه و کمک میکنه که یک جشن تولد برنامه ریزی شده و یک خاطره خوب رو برای خودتون به جای بگذارید. 

با من همراه باشید. 
قبل از شورع مطلب میتونید با مراجعه به تم تولد بزرگسال بهترین ایده هارو برای خرید یک تم تولد زنانه و مردانه بدست بیارید که تو چه شرایطی چه تم رنگ بندی رو برای جشن تولد خودتون انتخاب کنید. 

جشن تولد بزرگسال با ایده فیلم


مدرسه قدیمی جشن را انتخاب کنید و روزهای شب فیلم و خواب را دوباره بخاطر بسپارید. یا در اتاق نشیمن با تعداد زیادی بالش و پتو مستقر شوید یا میزبانی در فضای باز را انتخاب کنید. عناوین موردعلاقه خود را به گونه ای انتخاب کنید که گویی قرار است جمعه شب به Blockbuster بروید و نتایج را با دستور العمل های خوشمزه مرتبط کنید. یک ترکیب میان وعده مناسب ، همراه با گزینه های متنوع پاپ کورن برای میهمانان شما یک امر ضروری است. چند کالای اصلی جوان مانند پیتزای پوسته پر شده یا جیب های چیزبرگر را کنار هم قرار دهید تا واقعاً شما را برگرداند.

جشن تولد بزرگسال با ایده شام فانتزی


چه دلیلی بهتر از لباس تولد برای لباس پوشیدن وجود دارد؟ رزروهای رستوران را خراب کنید و یک مهمانی شام فانتزی را در خانه برگزار کنید. پیش از موعد دعوت نامه های این چنینی ارسال کنید و یک منوی چشمگیر آماده کنید. منو می تواند هر چیزی در اینجا باشد ، از یک پیکاتای مرغ دوست داشتنی گرفته تا یک ماهی قزل آلا با لعاب زیبا. حتما غذای اصلی مورد علاقه خود را ، همراه با اضلاع چشمگیر انتخاب کنید و شب را با یک کوکتل شب کلبه با یک نت عالی به پایان برسانید.

مطلب مرتبط: تم تولد دخترونه باحال و با نمک

جشن تولد با ایده چای بعد از ظهر


فقط چیزی وجود دارد که در مورد یک چای بعد از ظهر بسیار زیبا احساس می شود. نزدیکترین دوستان خود را برای جشن گرفتن با مناسبت مناسب یک ملکه جمع کنید. از قبل دعوت نامه های دوست داشتنی Etsy را ارسال کنید و برنامه ای گسترده برای تهیه دستور العمل های مهمانی چای را ترتیب دهید. ساندویچ های کوچک ، مانند ساندویچ های کلاسیک چای خیار ، علاوه بر ترکیب منو ، همراه با مارچوبه بروشتا هستند. گسترش را با زیباترین ریزه اندامها گرد کنید.

جشن تولد با ایده جوجه خوری

اگر فضای بیرونی یا پاسیوی شگفت انگیزی برای کار دارید ، مهمانی را بیرون ببرید! یک کباب مخصوص باربیکیو در حیاط خانه خود را با همه غذاهای مورد علاقه خود ، از همبرگرهای پر از انباشته گرفته تا سالاد سیب زمینی کلاسیک در کنار آن ، پرتاب کنید. چند بازی حیاط خلوت را به ترکیباتی مانند سوراخ ذرت یا توپ بوچ اضافه کنید و با پایان شب ، ایستگاه s’mores را برای لذت بردن از آتش بازی تنظیم کنید.

جشن تولد فیستا

میزبان یک جشن باشکوه باشید ، با تمام اصلاحات. یک میله بوریتو ایجاد کنید تا مهمانان بتوانند شام خود را با همه چیز از برنج و لوبیا گرفته تا مرغ خرد شده ، گوشت گاو خرد شده یا کارنا آدا تهیه کنند. و گوآک خانگی را فراموش نکنید! شام را با مارگاریتاهای کلاسیک جفت کنید ، یا یک چرخش منحصر به فرد را در این جرعه بی انتها با مارگاریتاهای گیلاس یخ زده یا شناورهای مارگاریتای تازه بخورید.

شاید این مورد رو هم دوست داشته باشید: بهترین تم های تولد پسرانه

مهمانی برانچ


جشن تولد خود را در محاصره افراد مورد علاقه خود ، و غذاهای مورد علاقه خود را برای بوت کردن! وقتی می خواهید منویی از موارد دلخواه صبحانه و غذاهای اصلی ناهار تهیه کنید ، برانچ بهترین پاسخ است. گزینه های خوشمزه ای مانند ساندویچ مهمانی سالاد مرغ و پارافیت های زیبا صبحانه را با نان تست فرانسوی کروسان ترکیب کنید.

یک میله میموزا تنظیم کنید تا خاص تر شود. میموسای آب پرتقال و شامپاین کلاسیک همیشه خوشمزه است ، اما گزینه های اضافی آب مانند آب کرن بری یا آناناس ، به علاوه مواد افزودنی مانند توت فرنگی ، تمشک یا گیاهان تازه ، چنین حس زیبایی را به شما می بخشند.

ایده جشن تولد کنار استخر برای بزرگسالان

اگر در ماه های گرمتر تولد خود را جشن می گیرید ، چیزی بهتر از یک مهمانی استخر به سبک قدیمی وجود ندارد! شناورهای رشته و رشته فرنگی استخر را بیرون بیاورید و آهنگ ها را کم کنید. یک استخر مخصوص کودکان و نوجوانان را به عنوان یک خنک کننده نوشیدنی بی نظیر تنظیم کنید و نوشیدنی های گوارای خود را با تنقلات کنار استخر ست کنید. سرسره های هات داگ و پیتزاهای مرغ کبابی غذاهای عالی برای پذیرایی از این آب و هوا هستند. مهمانی را با کاپ کیک های سه تایی نارگیل شیرین به پایان برسانید تا از مهمان افتخاری تجلیل کنید.

شب بازی در جشن تولد

هیچ چیز بهتر از یک شب بازی با دوستان عالی نیست. بازی های رومیزی کلاسیک مورد علاقه خود را بیرون بیاورید ، یا برخی از ایده های جدید بازی مهمانی بزرگسالان را به ترکیب خود اضافه کنید. یک بازی Jenga یا cornhole غول پیکر می تواند یک مهمانی سرگرم کننده در فضای باز باشد ، یا خنده های اطراف میز را با Apples to Apples به ارمغان بیاورد.

با داشتن رقابت قدرتمند ، از شر شب بازی صرف نظر نکنید. چیپس های تورتیلا با آب پنیر فلفل قرمز یک میان وعده خوش طعم ، همراه با یک کیک ورقه ای پنیر خامه ای برای برگزاری جشن فراهم می کند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.